Vajinismus Ve Rutin Jinekolojik Muayenenin Önemi

rutin jinekolojik muayeneVajinismus (Cinsel ilişkiye girememe) belirtisi taşıyan kadınların problemlerinden bir tanesi de her kadının rutin yaptırması gerekli kadın doğumla ilgili jinekolojik muayene ve testleridir.

İlk etapta kadınların yılda bir rahim ağızından alınan servikovajinal smear testi, jinekolojik muayenesi, yumurtalık, rahimin incelenmesi için gerekli ultrasonik inceleme sayılabilir. Vajinismuslu kadınların büyük bir kısmı jinekolojik muayeneden korktukları için yada daha önceki jinekolojik kadın doğum muayenelerindeki kötü tecrübelerinden dolayı jinekolojik muayenelerini ihmal ederler. Bu durum bir problem ortaya çıktığı zaman belli sıkıntılarla kendini belli edebileceği gibi bazen sessiz kalarak daha büyük problemlere neden olabilir. Basitce çözülebilecek problemler daha karışık ve büyük problemlere yol açabilir. Örneğin rahim ağzındaki küçük bir problem daha büyüyebilir, basit bir operasyonla halledilebilecek bir problem kansere dönüşebilir, rahimde gelişen küçük bir ur(myom) büyüyerek dev bir myom'a dönüp hem operasyonu zorlaştırabilir, hem rahimi tehdit edebilir. Bu örnekler çok daha fazla verilebilir.

Vajinismus tedavi merkezimiz istanbul'a gelen yüzlerce vajinismuslu hastamızdan bazılarında bu tür sorunları tespit etmiş olup, gerek vajinismus tedavilerini, gerekse her türlü jinekolojik hastalıklarını ve jinekolojik operasyonlarını yapmışızdır. Bunları sizle paylaşmamızın amacı sadece cinsel ilişkiye girememe, cinsel ilişkiden korkma, jinekolojik muayeneden korkma sizin kadın sağlığınızıda ilgilendiriyor. Lütfen bu uyarıyı dikkate alın ve rutin jinekolojik muayenenizi ve kontrollerinizi ihmal etmeyin. Kliniğimize vajinismus problemini çözmek için gelen hastamızın ilk önce rahim ağzı kanseri nedeniyle tedavi gördüğünü, vajinismus hastası olduğu için jinekolojik, rutin muayenelerden olan rahim ağzı kanser tarama testini (servikovajinalsmear) yaptırmadığından bu tablosu atlanmıştır. Rahim ağzı kanseri nedeniyle ameliyat olduktan sonra vajinismus problemini çözmek için kliniğimize başvurmuştur. Bunu sizi korkutmak için değil, kadın sağlığı açısından son derece önemli olan rutin tetkitlerinizi gözardı etmemeniz içindir.

Lütfen vajinismus yüzünden jinekolojik muayenenizi aksatmayınız, sizin sağlığınız açısından son derece önemlidir.

Aşağıdaki hastalarımızdanda tespit edebileceğiniz üzere vajinismus probleminiz ile birlikte her kadının mutlaka yaptırması gerektiği jinekolojik rutin muayeneninde çok önemli olduğunu, aslında vajinismus hastası olduğunu düşünen hastanın başkaca kadın doğumla ilgili hastalıklarınında olabileceği gerçeğini atlamamak gerekmektedir. Hasta vajinismus yorumlarında belirtildiği üzere vajinismus tedavisi uygulanır iken sağlığınızı ve sağlıklı yaşam hakkınızı birinci derecede etkileyen başkaca problemlerinde olduğunu tespit etmiştik. Aşağıda hasta görüşleri bu beyanımızı doğrulamaktadır. Bilgilerinize sunuyorum.

Jinekolog Op. Doktor Saygın Micozkadıoğlu

Vajinismus tedavisi istanbul - Tedavi merkezimize başvuran, hem vajinismusunu hemde myom ameliyatını olan ve şuanda da gebeliğini takip ettiğimiz Filiz hanımın mektubu

Vajinismus tedavisi hasta yorumları

rutin jinekolojik muayene ve vajinismus

Vajinismus tedavisi hasta yorumları

vajinismus tedavisi istanbul

Vajinismus tedavisi amerika - Hülya hanım'ın Vajinismusu çözdükten sonra rutin jinekolojik muayeneler hakkında yorumları

Vajinismusu yendikten sonra vajinal ultrasonumu, jinekolojik muayenemi bile yaptırdım. Bu korkularımı kırdığım için üzerimden koca bir yük kalktı. Vajinismusla yaşayan herkes bunun nekadar zor olduğunu bilir. Jinekolojik muayene korkumu bile aştığım için çok mutluyum.

vajinismus tedavisi amerika

Karın ağrılarınız, adet düzensizliğiniz başlayabilir. Vücudunuz sinyaller vermeye başlar. Doğal olarak jinekolojik, kadın doğum muayenelerinizin yapılması gerekir. Sadece evliliğiniz için değil, kendi sağlığınız içinde kadın doğumla ilgili muayenenizi yaptırmanız gereklidir. O yüzden de vajinismusla yaşamamalısınız.

Vajinismus tedavisi istanbul, Bankacı Özge hanım'ın vajinismus ve vajinismus tedavisi hakkındaki yorumları

istanbul vajinismus tedavisi

Vajinismus Tedavisi Yunanistan - Halide - Vajinismus ve rutin jinekolojik muayene hakkında yorumları

Kadınların yılda 1 kez kadın doğuma yönelik jinekolojik muayenelerini yaptırmaları son derece önemlidir. Çünkü yapılacak bir rahim ağzı smear'i, yapılacak bir ultrason muayeneniz ve jinekolojik muayeneniz sizleri olası gelişecek olan kadın hastalıklarından koruyacaktır.  Myomlar küçükken fark edilirse, takip edilip büyüme aşamasında önlemler alınabilmektedir. O yüzdende vajinismus yüzünden kendi kadın sağlığınızı göz ardı etmeyiniz.

Op. Dr. Saygın Micozkadıoğlu
Vajinismus ve rutin jinekolojik muayene hakkındaki yorumları

Yunanistan’dan geldim; bugün 4. Seansımı bitirdim ve başardım çok mutluyum. Artık bebek düşünüyoruz Saygın Bey çok iyi mükemmel bir uzman gerçekten bu işi bilenlerden benim 8 yılım geçti sizin de geçmesin. Bugün 4 seansım ve vajinal muayenemi ve ultrason oldum çok iyi geçti. 3 cm miyom görüldü; ama Saygın Bey çok önemli olmadığını söyledi. Çok mutluyum. Sonsuz teşekkürler. Halide

vajinismus tedavisi yunanistan