Vajinusmussunuz ve Eşinizi Seviyorsunuz

vajinismusmu-sizmiEvlisiniz, eşinizi seviyorsunuz ama vajinusmussunuz.
Her şeyi biliyorken, kendinize güvenip kocanızı bu kadar seviyorken, neden yapamadığınızı düşünüp durursunuz evlendiğiniz günden beri. Vajinusmus nedeni  ile boş yere sıkmışsınızdır canınızı? Vajinusmus nedeni ile kendinize güveninizi kaybedersiniz, kendinizi eksik hissedersiniz, Vajinismus nedeni ile evli olduğunuzu tam olarak anlayamazsınız.
Eşiniz içinde çok zor bir durumdur. Erkek de büyük bir beklenti ile evlenmiştir fakat hiç tahmin etmeyeceği bir problemle vajinusmusla karşı karşıya kalmıştır. Sizi seviyor ve gittikçe yakınlaşmanız gereken bu süreçte uzaklaştığınızı hissetmektedir. Zamanla eşiniz yorulur, huzursuz ve mutsuz bir insan olur. Bu tablo bize göstermektedir ki, Vajinusmus nedeni ile hem kadın, hem erkek yani iki tarafta üzülmekte ve yıpranmaktadır.

Vajinusmus probleminizi kısa zaman dilimi içinde yenmek, size en başta kolay gözükmesede, uygun bir vajinismus tedavisi ile bunun imkansız olmadığını anlarsınız. Oysa size doğru bilgilendirmeler verilince, bu konuda ne kadar bilinçsiz olduğunuzu görürsünüz.

Uzun zaman kabus gibi üzerinize çöken vajinismusun, ne kadar anlamsız olduğunu görürsünüz. Size uyan anlatımlarla öncelikle yeneceğinize inanır, devamında da kendinize olan öz güveniniz artar, vajinismustan kurtulacağınızı anlarsınız ve de vajinusmustan kurtulursunuz.

Vajinismus tedavisi almanya, Grafiker Alev hanım'ın vajinismus ve vajinismus tedavisi hakkındaki yorumları

Vajinismus konusunda nekadar bilinçsiz olduğumu anladım. Uzun zaman kabus gibi üzerime çöken bu korkunun nekadar mantıksız olduğunu gördüm. Uygun bir vajinismus tedavisinden sonra kabus gibi günler bitmiş, artık yerine eşimle çocuk planı yaptığımız günler gelmişti.

Almanya vajinismus tedavisi

Eğitim seviyeniz ne olursa olsun vajinismus toplumun her kesiminde görülmektedir ve sadece kendinizi değil eşinizide olumsuz şekilde etkilemektedir. Vajinismus hastalığı kişi istedikten sonra tedavi edilebilir. Vajinismus tedavisinde, hem kendinize, hem tedavinize inanmanız son derece önemlidir. Evliyken vajinismus yüzünden evli olduğunuzun farkında olmayabilirsiniz. Kendinizi eksik hissedebilirsiniz. Oysa ki bu duygularla yaşamak yerine vajinismusu yenerek kendinizin evli olduğunuzu fark edebilir ve mutlu olabilirsiniz.

Giresun Hatice öğretmen - Vajinismus hastası, Vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgili görüşleri

vajinismus tedavisi giresun öğretmen

Bir taraftan da vajinusmusa rağmen mutlu olabilir, birbirinize olan sevginizi hiç kaybetmeyebilirsiniz ama aranızdaki bu vajinismusu her gün yaşamamak için raflara kaldırıp kendinizi işinize, okulunuza verirsiniz Ama ama ama gün gelir arkadaşlarınız gibi sizde çekirdek aile olmak isteyebilirsiniz. İlişkiye girmeden sizin için oldukça zor bir durumdur.

Evliliğiniz süresince çevrenizden herkes nezaman çocuk yapacaksınız deyip durabilmekte, sizse çocuk düşünmüyoruz, çok erken diyerek  bir sürü bahaneler uydurabilirsiniz. Oysa sizde anne olmak istiyorsunuzdur ve sadece hayalini kuruyorsunuzdur ve imkansız deyip üzülüyorsunuzdur. Sonuçta gördüğünüz gibi vajinismusu ister göz ardı edin, ister onun sıkıntılarını yaşayın, o sizi hep huzursuz ve rahatsız edecektir. Vajinusmus sizi bugün rahatsız etmese bile yarın mutlaka rahatsız edecektir. O yüzden vajinismusla yaşamak yerine, size uygun bir vajinusmus tedavi yöntemi ile vajinusmus tedavisi ile kurtulabilirsiniz.

Vajinismus hastalığını yaşarken cinsel ilişkiye girmek sizin için çok zor, imkansız gelebilir. Bütün bu durum sizin içerisinde bulunduğunuz, ilişkiyle ilgili yanlış bilgi, algılama ve duygu durumudur hatta vajinusmusun sadece sizde olduğunu düşünebilirsiniz. Oysa ki uygun bir vajinismus tedavisi alınca tekrar yaşadağınız ilk geceyi çok daha farklı hissedersiniz, herşeyi bilinçli ve daha güzel yaşarsınız, hemde hiç bir acı hissetmeden. İlişkiye girdikten sonra bumuydu dersiniz. Hatta okadar kolay geçer ki şaşırırsınız ve mutluluk göz yaşları dökersiniz.

Selma Vajinismus Tedavisi Almanya - Vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgili yorumları

vajinismus tedavisi almanya

Vajinusmus problemini yendikten sonra, kendinizi gerçek anlamda evli çift hissedersiniz. Oysa ki vajinismus problemi yaşarken, evliliğinizde birşeyler yarıp  kalmaktadır. Vajinismus nedeniyle tam olarak yaşayamadığınız balayınızı, gerçek bir balayı olarak yaşarsınız. Vajinismus hastalığınızı çözdükten sonra anlarsınız ki, vajinismusu yenmek için inancınızın yanına doğru bilgiyi, kendine güveni ve farkındalığı ekledikten sonra çözümün çok kolay olduğunu görürsünüz.

Vajinismus tedavisi ingiltere, Öğretmen Deniz hanım'ın vajinismus ve vajinismus tedavisi hakkındaki yorumları

ingiltere vajinismus tedavisi

Vajinusmus tan kurtulduktan sonra yaşantınızı değerlendirecek olursak insanlar yeni evlenmiş gibi çok mutlu olmaktadırlar. Sizin için her şey yeni başlamaktadır. İlk defa bebek hakkında  rahat konuşabilir, plan yapabilirsiniz ve artık sizinde bir bebeğiniz olma ihtimali yüksektir.  Hatta vajinismus yüzünden eşinizle ayrılmak üzere bile olabilirsiniz. Anne olmayı hayal bile etmeye bilirsiniz.
Vajinismustan kurtulduktan sonra hayalini bile kuramadığınız mucizeleri yaşayabilirsiniz. Hamile olabilir ve bebeğinizi kucağınıza alabilirsiniz. Hem evliliğinizi, hem eşinizi geri kazanıp huzurlu bir şekilde yuvanıza 3. , 4? bireyleri katabilirsiniz.

Vajinismus tedavisi istanbul - Işık hanım'ın vajinismus ve vajinismus tedavisi hakkında yorumları

vajinismus tedavisi gebelik

Vajinismus, 2. Gebelik ve Annelik

vajinismus tedavisi istanbul

Vajinismus problemini kimseyle paylaşamayabilirsiniz ve hayatınızda herşey yolda giderken vajinismus tek engelinizdir. dünyanın yapıpda kendiniz yapamadığınız için kendinize kızarsınız ve hiç yapamayacağınızı düşünürsünüz. Hayatınızda herşey yolundayken birşey eksik olarak sürdürürsünüz. Oysaki vajinismus problemini çözüp hayalini bile kurmadığınız bebeğe sahip olup, bebeğinizi büyütürken bile geriye baktığınızda yaşamış olduğunuz vajinismus ve vajinismusun getirdiği sorunların nekadar anlamsız olduğunu görürsünüz. Bebeğinizi büyütürken bu benimmi diye soru sorabilirsiniz, zamanında vajinismusu yaşarken kendinize yüklediğiniz "umutsuz bir vakayım" diye yapıştırmasını yaptığınız için.

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Filiz hanım  Vajinismus, Jinekolojik muayene ve tedavisi hakkında yorumları

vajinusmus nedir

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Filiz hanım  Vajinismus, Jinekolojik muayene ve Gebelik hakkında yorumları

vajinusmus gebelik

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Filiz hanım  Vajinismus ve Jinekolojik muayene  hakkında yorumları

vajinismus tedavisi

Vajinismus tedavisi alıp, vajismus hastalığınızı yendikten sonra gebe kalıp annelik makamına erişip, bebeğinizi büyütürken bile bazen durup düşünüp yaşadıklarınız size rüya gibi gelebilir gerçekten. Kendinizi vajinismusu yaşarken enkaz gibi hissedebilir oysa vajinismustan kurtulup yani enkazınızdan güzelliklere ulaşabilirsiniz, tıpkı diğer hemcinsleriniz gibi... Çünkü gerçekten doğa sizi farklı yaratmadı, gerçekten diğer kadınlardan farkınz yok ve doğaya karşı gelme lğksünüz yok...

O yüzdende bütün dünyada milyarca kadınız yaşadığı cinselliği, anneliği sizde yaşayabilirsiniz.

Jinekollog Op. Dr. Saygın Micozkadıoğlu
Vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgil igörüşleri

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Filiz hanım  Vajinismus ve Jinekolojik muayene  hakkında yorumları

vajinismus ve sonrası hamilelik