Vajinismus çözülebilinir ve annede olunabilinir

vajinismus tedavisi başarısı3 yıllık evliydi, vajinismus hastalığını çözemezse çok sevdiği eşinden ayrılma karar vermişti.  Vajinismus tedavisinden sonra mutluluğu yakaladı ve ağlayarak gelmişti. Vajinismusu çözdükten sonra teşekküre geldi. 1 yıl sonrada bebeğiyle ziyarete geldi.  Sonuçta vajinismus tedavi edilebilinir ve annede olunabilinir.

Siz Hastalarımıza tedavi sürece uygulanırken bu süreçte gelinen aşamalarda edinmiş olduğunuz izlenimlerinizi sizlere tedavide destek olması amacı ile paylaşmak isteriz. Israrla belirtmek isterizki vajinismus (cinsel ilişkiye girememe) problemi bir kabus değil, tam aksine tedavisi mümkün ve basit bir problemdir. Vajinismus nedeniyle doğanın size vermiş olduğu anne olma hakkına sahip olamayacağınızı düşünebilirsiniz. Anne olma hakkına kavuşmak için vajinismus tedavisi alıp başarılı olamayabilirsiniz ama doğru bir tedavi yaklaşımıyla vajinismus problemini çözüp minik kulunuzu kucağınıza alabilirsiniz. Vajinismus nedeniyle birçok bayan vajinismus problemini çözemeyip anne olamayacağını düşünür. Bu saatten sonra ne anne olabilir nede bu problemi çözebilirim derken, hem vajinismus problemini çözüp hemde anne olabilir. Tedavinize destek olması bakımından yaşanan süreçte edindiğiniz bilgi ve düşüncelerinizi ve tedavi süreci sonunu dair yorumlarınızı paylaşmak isteriz. (İş bu yorum notlarının orjinal el yazılı metinleri kliniğimizde saklıdır ve siz hastalarımıza mahsustur.)

Öncelikle size çok teşekkür ederim. 3 yıllık korkumu sizin sayenizde yendim ve bu korkuların ne kadar yersiz olduğunu geçte olsa anladım.

Gerçekten boşyere kendimi haksızlık edip, üzmüşüm. Tabiki sizin anlayışlı olmanız, sabırlı ve hoşgörülü olmanız, bu sorunumu yenmekte büyük payı var...

Hastamızın Teşekkür Mektubu

2.8%Israel Israel