Vajinismus Davasını da Kazandılar!!!

Sevgili hastalarım:
Vajinismus (cinsel ilişkiye girememe) problemi toplumun her kesiminde ve aynı zamanda tüm meslek gruplarında görülebilen bir rahatsızlıktır. Malesef bu problem eğitimli, akademik kariyer sahibi kişilerde görülebildiği üzere eğitimsiz bireylerinde de görülebilmektedir.

Oysa görüştüğümüz tüm hastalarımızın problemin sadece kendilerinde olduğunu zannediyorlardı. Vajinismus sorununu iç dünyalarına hapsederek çözümsüz olduğunu söylüyorlardı. Siz hastalarımla şimndi paylaşacağım hasta yorum notlarıyla bu problemde yalnız olmadığınızı, tüm kadınlarda bu problemin olabileceğini ve bu fitursuz problemin doktor, psikolog, hemşire, avukat, öğretmen, bankacı, ev hanımı, sporcu, gazeteci, yönetici.

Kısaca toplumu oluşturan birçok kadın bireyleri pençesine aldığı gerçeğini bildirmek isteriz.

İşte bu sebeple bu problemde yalnız olmadığınızı görmek için ve aynı zamanda siz hastalarımın hangi toplumsal rolde olursanız olun, bu problemi yaşadığınızı ve bu probleminizinde tedavisinin mümkün olduğunu sizinle, sizlerden tarafımıza bildirilen vajinismus tedavisi süreci hakkındaki notlarınızda da teyit etmek isteriz. Bu teyidimiz umarım

tedavinizde size bilgi materyali olarak yardımcı olacaktır.  Her insanın yaşam hakkı gibi sağlıklı yaşamasıda bir haktır. Sağlıklı yaşamaya dair kişilerin sağlık problemlerini tedavi etmek istemesi ve tedavi olmasıda bir haktır.
Vajinismus problemini aşmanızda size yardımcı olabileceğine yersiz ve gereksiz kaygılarınıza set çekeceğine inandığımız siz hastalarımızdan tarafımıza yazılan aşağıdaki yorum notlarını okumanızı önermekteyim.

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op. Dr. Saygın Micozkadıoğlu

Herkes evliliğinin başlarında gülerken, mutluyken vajinismus yüzünden evliliğiniz kabus gibi olabilir. İlk başlarda vajinismusu sadece basit bir korku gibi düşünüp zamanla bunun farklı birşey olduğunu anlarsınız. Vajinismus adını koyduktan sonra çözüm arayışında olup kendinize uygun bir şekilde vajinismus hastalığınızı yenebilirsiniz.

Vajinismus Tedavisi İstanbul – Avukat tülin Hanım’ın vajinismus tedavisi ile ilgili düşünceleri

vajinismus tedavisi bursa

Bugüne kadar birçok dava kazandılar, vajinismuskliniğe başvurdukları dönemde, vajinismustan bıkmış, umutlarını kaybetmiş durumdaydılar. Dava dosyalarında vajinismusla ilgili şu sorular vardı; vajinismus hastalığı nedir, Vajinismus hastalığı tedavi yolları, vajinismus nasıl yenilir, vajinismus doktorları, vajinismus tedavi ücretleri, vajinismus belirtileri gibi bir çok anlamlı ve anlamsız soruları mevcuttu. Vajinismus tedavi merkezinde sorularının  cevaplarını aldılar. Karar; vajinismus tedavisine başladılar, yine davayı kazandılar.
Sonuç; Şu an o kadar mutlular ki

İdil 28, Avukat,  İstanbul

Biz eşimle 1,5 yıllık evli iken  sevgili doktorumuz Saygın Bey e başvurduk. Başvurduğumuz dönem, artık bu illet hastalıktan bıkmış, umudumuzu kaybetmiş durumdaydık.

İnternetten yaptığım araştırma sonucu  vajinismusklinik.com
Dr. Saygın Micozkadıoğlu, bu konuda beni sıkmadan, yormadan, ürkütmeden tedavi edebilecek bir yer olarak gözüktü gözüme

Gerçekten de daha 1. seansta Saygın Bey’ in pozitif yaklaşımı ve enerjisi sayesinde beni hiçbir zaman yormayan egzersizlerime başladım. Bunları yapabildiğime inanamıyordum, mucize gibi geliyordu bana ve  4. seansta yani 15 gün gibi kısa bir sürede problemimizi çözdük.

Tabii bunda egzersizlerimizi birebir uygulamak, hiç aksatmamak, kararlı olmak ve Saygın Bey’ in üstün çabaları çok etkili oldu.

Şu anda o kadar mutluyuz kiO iğrenç kabus hayatımızdan gitti.
O nereye gitsek kafanızın içinde bizi kemiren, kimseye söyleyemediğimiz sorundan kurtulduk.
Bunun için Saygın Bey e ne kadar teşekkür etsek, ne kadar dua etsek azdır.
Bu mektubu okuyan herkese şunu söylemek istiyorum. Doğru yerde olduğunuzdan emin olun. Dr. Saygın Bey e sonuna kadar güvenin ve dediklerini birebir uygulayın, emin olun ki mutlu son çok yakında

Sevgili Saygın Bey, inanın sizi tanıdığıma, tedavi için size geldiğime vesile olduğu için Tanrı ya şükrediyorum, evliliğimi kurtardığınız için, çok ama çok teşekkürler İnanın dualarım hep sizinle olacak22.05.2010

E, İdilin eşi , Avukat,  İstanbul

e, idilin eşi, avukat, istanbul
evliliğimin kilit ismi saygın bey,
eşimle 1,5 yıl yıllık evli  iken eşimin internette yapmış olduğu araştırma sonucu size ulaştık. size geldiğimiz zaman ki halimiz endişe dolu, beynimiz bu hastalığın vermiş olduğu sıkıntı ile bit
endişe dolu, beynimiz bu hastalığın vermiş olduğu sıkıntı ile bitmiş durumdaydık.
öncelikle ilk görüşmede vermiş olduğunuz elektrik, bize doğru yerde olduğumuz hissini verdi. derken bizden önceki  hastaların mektuplarını okuduk. sorunumuzu onlar gibi çözebileceğimize inancım tamdı ancak bu kadar çabuk olacağını tahmin etmiyordum.
sayenizde hayatımızı zindan eden, içimizi kemiren bu hastalıktan 4 seans sonunda kurtulduk. şimdi çocuk düşünür duruma geldik.
evliliğimiz her zamankinden daha mutlu ilerliyor. size ne kadar teşekkür etsem az olur, ama hayatım boyunca en başta da yazdığım gibi hayatımın kilit ismi olarak hep var olacaksınız.22.05.2010

Vajinismus tedavisi hasta yorumları

3.5 yıllık avukat çiftin vajinismus davasını kazanış öyküsünü takip edebilirsiniz. Yanlış savunmadan dolayı 3.5 yıldır vajinismus davasıyla boğuşuyorlardı. Çünkü yanlış doğrularıyla vajinismus davasını kazanamazlardı. Vajinismus Tedavi Merkezi İstanbula gelerek dosyalarındaki yanlış doğruların yerine Doğru doğruları koyarakçok kısa bir süre içersinde vajinismus davasını kazandılar.

Vajinismusla yaşarken her istediğini alan gezmek istediği yerlere gidip gezen ama bir türlü mutlu olamayan bir insandı. Seans sırasında vajinismusun asla üstesinden gelinemeyecek bir problem olmadığını hatta problem bile olmadığını anladı. Vajinismustan önce gergin bir insandı ama vajinismusu yendikten sonra inanılmaz keyifli hatta gülerken bile daha geniş gülmeye başladı. Hatta bukadar kolay vajinismusu yeneceğini bilseydi 3.5 sene gereksiz yere beklemezdi. Vajinismusun üstesinden gelmek  sadece 1 seans kadar yakın…

Eşi Vajinismus Problemi Yaşayan Avukat Eşinin Yorumları

En Büyük sıkıntıdan vajinismus(cinsel İlişkiye Girememe) yüzünden stresliydik. Vajinismus Tedavi Merkezinde vajinismustan kurtulduk. Bugün Artık Yaşama bambaşka gözle bakabiliyoruz.

Vajinismus tedavisi hasta yorumları

Vajinismus problemiyle vajinismus tedavi merkezimiz istanbul’da vajinismus seansları sırasındaki vajinismus ve vajinismus tedavisi yorumları