Vajinismusda Anatomik Nedenler

Vajinismus, Vajinismus belirtileri, Cinsel ili┼čkiye girememe belirtileri ya┼čayan birinin belkide Vajenin geli┼čmesini tamamlayamamas─▒, bunun sonucunda k├Âr vajen veya vajende perde, septumun olmas─▒, k─▒zl─▒k zar─▒n─▒n geni┼č ve kal─▒n olmas─▒ vajinismusun tablosunu ortaya ├ž─▒kartabilir.

Bunun yan─▒nda vulva vestibulitis sendromu, bartholin absesi veya kisti, enfeksiyonlar say─▒labilir.

Vajinismus, Vajinismus belirtileri, Cinsel ili┼čkiye girememe belirtileri g├Âr├╝ld├╝─č├╝ gibi ilk jinekolojik muayeniz ├žok ├Ânemlidir. Yukardaki bir tablo oldu─čunda nedene y├Ânelik tedaviyle ├žok k─▒sa ve h─▒zl─▒ s├╝relerde probleminiz ├ž├Âz├╝lecektir. B├Âylece gereksiz vajinismus tedavisi almay─▒p zaman, maddi ve en ├Ânemlisi moral kayb─▒n─▒z ├Ânlenecektir.

Vajinismus Tedavisi Nas─▒l Yap─▒l─▒r?

Vajinismus Tedavi Merkezimiz ─░stanbulda vajinismus tedavisi nas─▒l yap─▒l─▒r? sorusuna ayr─▒nt─▒l─▒ yan─▒t verebilmek i├žin haz─▒rlad─▒─č─▒m─▒z bu b├Âl├╝m,  sizlerden gelen vajinismus tedavisi ile ilgili sorular─▒n─▒z─▒  yan─▒tlamak i├žin d├╝zenlenmi┼čtir.

Vajinismus sizin isteminize ra─čmen e┼činiz yada partnerinizle cinsel ili┼čkiye girememe durumunuzdur. Burada erkekleri ve vajinismuslu ├žiftleri uyarmak isteriz. Bu tablo vajinismus hastas─▒ kad─▒n─▒n elinde de─čildir ve ili┼čkiye girme esnas─▒nda sizi refleks olarak itmekte, kontrol├╝ d─▒┼č─▒nda kas─▒lmaktad─▒r. Bu s├╝recin devam etmesi de her seferinde, vajinismus problemi ve vajinismus probleminin getirdi─či sorunlarla ├žiftler,zamanla cinsellikten so─čumakta vecinsel isteksizlik geli┼čebilmektedir ve vajinismusla ge├žirdi─činiz g├╝nler bir anda vajinismuslu haftalara ve y─▒llara neden olabilmektedir.

E─čer, siz bu s├╝re├žte kendiniz ili┼čkiye girememe probleminizi vajinismusu yenemiyorsan─▒z ,vajinismusla ya┼čamak yerine g├╝venebilece─činiz tecr├╝beli bir vajinismus tedavi merkezinden vajinismus tedavisi alman─▒z─▒ ├Ânermekteyiz.
├ç├╝nk├╝ vajinismusla ge├žirece─činiz s├╝re sizin ve e┼činizin g├╝zel g├╝nlerinizden ├žalmaktad─▒r zaman i├žinde vajinismus y├╝z├╝nden kavgalar ayr─▒lmalar hatta bo┼čanmalara kadar g├Ât├╝ren bir s├╝rece girebilirsiniz oysaki isteyerek ve severek birliktesiniz evlenmi┼čsinizdir.

Devam─▒n─▒ Oku

´╗┐

Bug├╝n: 869
D├╝n: 910
Ge├žen Hafta: 7047
Ge├žen Ay: 29723

Sizi, Siz Anlat─▒yorsunuz

Hastalar─▒m─▒z─▒n Vajinismusla ─░lgili Yorumlar─▒

Videolar─▒m─▒z

Biz Sizi Arayal─▒m

Ameliyatlarda veya seanslardan dolay─▒ bize ula┼čam─▒yorsan─▒z, Numaran─▒z─▒ b─▒rak─▒n Doktor Sayg─▒n Micozkad─▒o─člu sizi aras─▒n.

Numaran─▒z─▒ b─▒rakmak i├žin t─▒klay─▒n