Cinsel İlişkiye Girememe Testi

Vajinismus muyum? - Vajinusmus muyum? - Vaginismus muyum? - Vajunusmus muyum- Cinsel İlişkiye Girememek - Ağrılı Cinsel İlişki, Vajinismus belirtileri

Cinsel İlişkiye Girememe Testiİstanbul Vajinismus Tedavi Merkezimize Cinsel ilişkiye girememe sorunu ile gelen bayanların bir kısmı vajinismus muyum? Tam emin değilim, ya da vajinismus şikayetlerinden bende de var mı?, acaba vajinismus muyum ? diye endişelenmektedirler.

KayraBera Kadın Sağlığı olarak, sizin için hazırladığımız Cinsel İlişkiye Girememe testini yaparak vajinismus olup olmadığınız hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.

VAJİNİSMUS KLİNİK VAJİNİSMUS MUYUM? (Cinsel İlişkiye Girememe) TESTİ;

1-    Cinsel ilişkinin huzursuz, keyifsiz, zor ve sıkıntılı oluşması,
2-    Eşi ya da erkek arkadaşı ile cinsel ilişkiye girmekten korkma ve cinsel ilişkiye girememe,
3-    Cinsel ilişkinin tam olarak  gerçekleşmemesi “penisin sadece  bir bölümünün vajinaya girmesi”,
4-    Vajinanın iç kısmına parmağını yerleştirememe,
5-    Vajinanın iç tarafına tampon ve benzeri maddeleri koyamama,
6-    Trans Vajinal ultrason yaptıramama,
7-    Jinekolojik muayenelerinden tedirgin olma, jinekolojik masaya oturamama
8-    Vajinanın iç tarafına tıbbi tedavi nedenli vajinal fitil, ovul, vajinal merhem kullanamama…

Cinsel ilişkiye girememe testindeki şikayetlerden bir veya birden fazlasının sizde bulunması ilk gece korkusu vajinismusla karşı karşıya bulunduğunuzu gösteren bir durumdur. Tanınızın teşhisi için vajinismus konusunda tecrübeli  bir kadın doğum uzmanına gitmeniz ve jinekolojik muayenenizi yaptırmanız önerilir.Anatomik bir neden varsa en başta tespit edilip  tedavi şekliniz belirlenir.
________________________________________
Vajinismus muyum? - Vajinusmus muyum? - Vaginismus muyum? - Vajunusmus muyum- Cinsel İlişkiye Girememek - Ağrılı Cinsel İlişki - Vajinismus belirtileri nelerdir?

sirius-yazilimSirius Yazılım Teknolojileri
Web Tasarım, Seo ve E-Ticaret