Vajinismus Tedavisi Nedir?

vajinismus tedavisi nedirVajinismus , istemenize rağmen cinsel ilişkiye girememek bir çifti, sağlıklı ilişkiye girinceye kadar, getirdiği ve getireceği problemlerle  ve sonuçlarıyla   üzer ve  mutsuz kılar.

Burada çiftlerin bilmesi gereken vajinismus (cinsel ilişkiye girememek)  kadının iradesi dışında, elinde olmadan ortaya çıkmaktadır. Bu nedenden dolayı vajinismusu  tespit edip, durumu kabullenip, zamanla çözülür diyerek beklemek, çiftlerin yaptığı en önemli hatadır, zaman kaybıdır. Vajinismusla geçirdikleri sürede mutsuz olup,zaman içinde  özgüven kayıpları yaşamasına bağlı olarak,sosyal hayatlarına gerekse de iş hayatlarına olumsuz yansımaları olur. O yüzden bu problemi çözmek için, vajinismus tedavisi  konusunda  profesyonel destek alması önerilir. Burada çiftlerin dikkat etmesi gereken en önemli faktör  zamandır.  Vajinismus  problemini çözmek için gayret

göstemenize rağmen, çözemediyseniz zaman  kaybetmeden profesyonel destek almanızdır.Vajinismus la geçirdiğiniz süre uzadıkça sizi yoracak, evliliğinizden çalınan bir zaman olacaktır.Burda tecrübeli vajinismus merkezlerinden destek almak önemli çünkü uygun olmayan tedavi yaklaşımları ikinci bir zaman  kaybına yol açar ki, zaman kaybetme lüksünüz yok. Vajinismus Tedavi Merkezimize başvuran çiftlerin  büyük bir kısmı, bir yada birden fazla vajinismus tedavi merkezlerinde başarısız tedaviler alıp, zaman, moral ve maddi kayıpla başvurmaktadır.

Bunların sonucunda çiftlerin özgüven kayıpları oluşmakta, hayatları boyunca vajinismus problemiyle yaşayacaklarını, çözemeyeceklerini düşünmesine yol açmaktadır. Görüldüğü gibi,  başarısız vajinismus tedavileri çiftlerin evliliği üzerine yıkıcı, hatta boşanma aşamasına  kadar götürebilirir. Oysaki, vajinismus çözümü olan basit bir problemdir.

Vajinismus Tedavi Merkezi İstanbul olarak kendi  tecrübelerimize göre, vajinismus tedavilerinin tamamen kişiye özel ,kişiye yönelik verilmesi gerektiği yönündedir. Çünkü herkesin vajinismusla ilgili hikayesi, endişesi, korkusu, kişilik yapısı, hayata bakışı ve eşi ile olan durumları farklıdır. Buna bağlı olarak  vajinismus (cinsel ilişkiye girememek) tedavisi planlanmalıdır.

Aşağıda vajinismus problemini yaşayan çiftlerin ilk başta kendi başlarına vajinismusu çözmek için verdikleri mücadele ve boşa harcadıkları ,yıprandıkları zamanları takiben başarısız vajinismus tedavilerini  çiftlerden götürdüklerini takip edeceksiniz. Oysa doğru bir vajinismus tedavisi ile kişileri nasıl mutlu kıldıklarını gözlemleyeceksiniz.

Asağıda siz hastalarımızdan gelen, vajinismus tedavi süreci ve sonuçlarını  gösterir el yazılı yorumlarınızdan takdir edildiği üzere, vajinismus probleminin hayatınızı karartacak kadar zor bir problem olmadığı, sevgi bağınızı kopartacak kadar etkili bir hastalık olmadığını,yine istemeniz durumunda bu vajinismus problemini rahatlıkla tedavi edeceğiniz  sizlerinde diğer kadınlar gibi normal bir yaşam sürdürme hakkınız olduğunu belirtirim.Vajinismus probleminizi yenmeniz konusunda kendi faaliyet alanımla ilgili yapmış olduğum tedavi desteğiyle çok mutlu olduğumu belirtmek isterim. İşte aşağıdaki açıklama ve görüşleriniz siz hastalarımız için bir eğitim ve tedavi destek materyali olarak, saygılarımla bilgilerinize sunuyorum...

Vajinismus Problemi Yaşayan Zehra Hanımın Eşi Ferdi Beyin Vajinismus Tedavisi İle İlgili Düşünceleri

Ebe bir hemşirenin, vajinismus olması herkes tarafından şaşkınlıkla karşılanıyor oysaki herkes vajinismus problemiyle karşı karşıya kalabilir.Vajinismusla geçen süre arkasından yanlış tedaviler sonucu zaman kayıpları, kişiye yönelik uygun tedavi yaklaşımları ile kısa sürede problemini yenmesi.Doğru bir vajinismus tedavisinin kazandırdıklarını artık anne adayı olmasını çok net bir şekilde aşağıda takip edebilirsiniz.

VAJİNİSMUS TEDAVİSİ TEKİRDAĞ MELTEM EBE NİN YORUMLARI

VAJİNİSMUS TEKİRDAĞ ERKEKLER NASIL ETKİLENİR

Psikologlarda  da hatta cinsel terapi eğitimi almış olsalar dahi vajinismus problemiyle karşı karşıya kalabilirler. Başarılı bir Vajinismus tedavisi insanı kısa sürede sonuca ulaştırır.

ERKEK  NE DÜŞÜNÜR VAJİNİSMUS DA

Ebe hemşireler, bunlar doğum yaptırılar, psikologlarda cinsel terapi eğitimi almış olabilir, doktor çiftlerdede ki bunlar cinsellikle ilgili anatomi ve fizyoloji bilgi sahi olmalarına rağmen onlarda da görülebilir.Doğru vajinismus tedavisi yakaşımları  ile vajinismusu yenerler.O yizden niye vajinismus oldum diye kendinizi yıpratmayın.

Sonuçta vajinismus tedavisi nedir e verilecek en iyi yanıt kişiye en uygun tedavi yaklaşımları olmalıdır.

Hatalı ve eksik,yanlış tedavi yaklaşımları sadece size zaman ,moral kaybı olarak döner.Vajinismus tedavi merkezimizde uygulanan yaklaşımı VAJİNİSMUS TEDAVİSİ NASIL YAPILIR BÖLÜMÜNDE İNCELEMENİZİ TAVSİYE EDERİZ.

2.9%Israel Israel
0.6%Czech Republic Czech Republic