Vajinismus Hastalığı Belirtileri Nelerdir?

Vajinismus belirtileri nelerdir

Vajinismus Hastalığı Belirtileri Nelerdir,Vajinusmus Belirtileri Nelerdir,Vaginismus Belirtileri Nelerdir, Cinsel İlişkiye Girememe Belirtileri Nelerdir, İlk Gece Korkusu Belirtileri Nelerdir

Toplumumuzdaki birçok kadın ve erkeğin malesef  vajinismus hastalığının yaratacağı sorunlar hakkında, çok bir  fikri yoktur.
Taki,vajinismus başlarına gelince yada yakınlarının başına gelip, duyduklarında.Bu yüzden, Vajinismus hastalığı belirtileri nedir? Vajinismus belirtileri nelerdir, sorusuna vereceğimiz cevap, vajinismusla ,ağrılı cinsel ilişki ilgili bilgi edinmenize yardımcı olacaktır.

Öncelikle karşı karşıya olunan tablo şu şekildedir.Eve,t eşiniz ya da erkek arkadaşınızla istemenize rağmen, cinsel ilişkiye giremiyorsunuz. Cinsel ilişkinin ön sevişme aşamasında hiçbir sıkıntınız  yok, herşey yolunda gitmektedir, hatta yeterli vajinal lubrikasyon ,vajinal ıslanma mevcuttur. Tam cinsel olarak birleşme aşamasında elinizde olmadan,kasılır, eşinizi ya da erkek arkadaşınızı itmektesinizdir.Tam o sırada karşınıza bir duvar çıkmaktadır.

Vajinismusun Belirtileri Nelerdir?

Bu olayı defalarca yaşayabilirsiniz, her seferinde, bu sefer istediğim gibi cinsel ilişkiye gireceğim desenizde cinsel ilişkiniz istediğiniz şekilde  tamamlanamaz.Hep bir şeyler eksik, yarım kalmıştır. Kadın olarak kendinizi eksik, yarım hissetmenize, eşinize karşı utanma, çekinme hissedebilirsiniz. Çok hastamız bu ifadeleri Vajinismus Klinikteki vajinismus tedavileri sırasında anlatmışlardır.
Vajinismus ağrılı cinsel ilişki belirtileri ile yaşayarak önce siz zamanla eşinizden veya önce eşiniz sonra siz cinsel ilişkiden soğuyabilirsiniz. Hatta cinsel ilişkiye girmeye ara verebilirsiniz.

Zaman zaman cinsel ilişkiye girmeye devam etsenizde vajinismus/vaginismus belirtilerinin devam ettiğini görürsünüz. Vajinismus belirtileri nedir Vajinismus belirtileri nelerdir Bakacak olursak;

Vajinismus Belirtileri

• Cinsel ilişkiye girmenin zor, keyifsiz ve zevksiz, ağrılı, sıkıntılı gerçekleşmesi,
  • Vajinismus belirtileri, eşiniz ya da partnerinizle cinsel ilişkiye girmekten korkma sonucu cinsel ilişkiye girememe, cinsel ilişkiyi tam olarak sonlandıramama,
  • Vajinismus belirtileri, cinsel ilişkiye kısmen girebilme, yani cinsel ilişkiye girme esnasında penisin bir kısmının vajinaya girebilmesi,
  • Vajinismus belirtileri, vajinanın içine doğru parmağınızı yerleştireme,
  • Vajinismus belirtileri, vajinanın içine tamponu yerleştirememe,
  • Vajinismus belirtileri, vajinanın içine tamponu zorlanarak yerleştirme,
  • Vajinismus belirtileri, vajinal ultrasona girememe,
  • Vajinismus belirtileri, vajinal ultrasona zorlanarak girme,
  • Vajinismus belirtileri, jinekolojik muayenelerinden korkmak ve yaptıramamak,
  • Vajinismus belirtileri, vajinanın içine tıbbi nedenlerden dolayı kullanılması gereken vajinal krem, vajinal fitil ve vajinal ilaçları kullanamamak

Vajinismus belirtileri olarak okuduğunuz yukarıdaki belirtilerin bir kısmını ya da hepsini birden yaşayabilirsiniz.

Bu durumda bir karar vermelisiniz. Bunun için önce gerçek tanınızın konması gerekli ve vajinismus ağrılı cinsel ilişki tanısı konduktan sonrada vajinismus tedavisi alarak hayatınızın her devresinde sizi üzecek, sizi bir kadın olarak yarım hissettirecek, kısaca özgüven kaybına neden olacak bu tablodan kurtulmak için yardım almalısınız.

Olgu 1 - Vajinismus ve vajinismus belirtileriyle evliliğinizi geçirdiğiniz sürece, evliliğiniz yıpratır. Vajinismmus belirtileri toplumun her kesiminde olabilir. Doktor bile olsanız... Birbirinizi nekadar sevsenizde, vajinismus ve vajinismus belirtileri nedeniyle evliliğiniz hasar görür. Birbirinizi kırar duruma gelirsiniz ve iş hayatınıza, sosyal hayatınıza vajinismus ve vajinismus belirtilerinin olumsuz yansımaları sizi mutsuz eder. Oysaki vajinismus belirtilerini çözmek doğru bir yaklaşım tarzıyla çok kolaydır. Kolay olan birşeyi gerçekleştirmek varken vajinismus belirtilerinin getirdiği olumsuzlukları yaşamak gerek eşinizle, gerek işinizle olan yansımaları yaşamamalısınız. İşte bu nedenden dolayı hastalarımızın vajinismusla ilgili sizle paylaşmak için bize ve vajinismus sıkıntısı çeken sizlere gönderdiği vajinismusla ilgili yorumları bilgilendirme ve eğitim amaçlı sizlerle paylaşıyoruz.

Olgu 2 -Vajinismus belirtilerini çekerek evliliğiniz hasar görür. Eşinizle birbirinizi nekadar sevsenizde, vajinismus  belirtilerini yaşayarak evliliğinize devam edemezsiniz. Vajinismus belirtileri nedeniyle kendinizi çıkmazda hissedersiniz. Vajinismus belirtileri ile aynı evde kardeş gibi yaşarsınız. Eşiniz sizi çok sevmesine rağmen ve daha önce vajinismus tedavileri alıp hala vajinismus belirtileri ile yaşadığınızdan sizin vajinismus belirtilerini yenemeyeceğinizi düşünür ve yeni vajinismus tedavisi almanıza bile karşı gelebilir. Oysaki doğru bir vajinismus tedavisi ile sizi vajinismus belirtilerinden kurtardığı gibi evliliğinizide kurtarır. Oysa almış olduğunuz yanlış tedavi yöntemleri ile veya yetersiz vajinismus tedavileri ile hem vajinismus belirtileri ile yaşarsınız, hemde yuvanızı, sevdiğiniz adamı kaybedebilirsiniz. Size bir kez dahahatırlatmak isterizki vajinismus problemi çok kolay çözülebilirken, vajinismusu ve vajinismus belirtilerini çözemeyip yuvanızı dağıtamazsınız. İşte bu nedenden dolayı hastalarımızın vajinismusla ilgili sizle paylaşmak için bize ve vajinismus sıkıntısı çeken sizlere gönderdiği vajinismusla ilgili yorumları bilgilendirme ve eğitim amaçlı sizlerle paylaşıyoruz.

Olgu 3- Bir erkek olarak vajinismus belirtileri çeken eşinizi hep destekleyin Çünkü vajinismus "hastalığı" çözülebilir bir problemdir. Eşiniz vajinismus tedavileri almış olabilir fakat vajinismus tedavisi eşinize uygun olmamış olabilir, yetersiz olabilir. Fakat vajinismus problemi kişiye yönelik yapıldığı zaman ve kişi vajinismus problemini çözmek istedikten sonra çözülen bir durumdur. Vajinismus için yuva yıkılmaz, vajinismus için boşanılmaz... Sizinde yuvanızın vajinismus yüzünden gayret gösterip almış olduğunuz başarısız vajinismus tedavileri yüzünden yıkılmasını, moralinizin bozulmasını istemiyoruz hatta en doğal hakkınız olan analık, babalık duygusunuda istediğiniz zaman sağlıklı bir şekilde yaşamaya hakkınız olduğunu belirtmek isteriz. İşte bu nedenden dolayı hastalarımızın vajinismusla ilgili sizle paylaşmak için bize ve vajinismus sıkıntısı çeken sizlere gönderdiği vajinismusla ilgili yorumları bilgilendirme ve eğitim amaçlı sizlerle paylaşıyoruz.

Son söz;
Vajinismus belirtileri ile yaşayarak ve cinsel hayatınızı sürdürmeye çalışmak sizi üzecektir. Oysa ki, cinsel ilişki üzülmek için değil, cinsel ilişki keyif almak içindir.

Dr. Saygın Micozkadıoğlu
Kadın Doğum Doktoru Vajinismus ve vajinismus belirtileriyle ilgili görüşleri