Hiçbir kadın vajinismusu taşımak istemez

meVajinismus bildiğiniz gibi istediğiniz halde elinizde olmadan eşinizle cinsel ilişkiye girememe durumudur.

Hiçbir kadın vajinismusu taşımak istemez. Vajinismus kadınları öyle bir durumu düşürür ki insan karamsarlaşır, normalde hayatta herşeyin üstesinden gelebileceğinizi düşünsenizde, azimli olsanızda, korkularınıza yenik düşmesenizde vajinismus sizi karamsar yapar, vajinismus sizin yenilginiz olur.

Vajinismus hastalığı sizin kendinize olan özgüveninizi kaybettirir, vajinismus hastalığı evliliğinize kötü yansır.

Vajinismus tedavileri alıp hala cinsel ilişkiye girememe probleminiz devam edebilir ve bu sizi dahada karamsarlaştırır. Hep bir sorununu çözmek insanın kendi elindedir diye düşünsenizde, vajinismus hastalığında farklı olabilir. Hiçbir kadın vajinismus sorununu taşımak istemez. Çok istesenizde hem bilgi eksikliği ki eğitimli kadınlarda da var, hemde yanlış vajinismus tedavileri insan bu işin içinden nasıl çıkacağını bilmeyebilir. Vajinismus sizi öylebir duruma getirir ki "ben gerçekten iyileşemez miyim", "diğer kadınlardan gerçekten hem fiziksel hem ruhsal farklıyım galiba", "eşiniz acaba sizin için doğru insan mı?" diye düşünüp durabilirsiniz ve kendinize zarar verip pasifleşirsiniz. Oysaki bu düşünceleriniz çok yersizdir ve vajinismus hastalığı kısa süreler içinde çözebileceğiniz bir problemdir.Oysaki vajinismus çözülemeyen bir sorun değildir o yüzden de vajinismus tedavisi olmak için beklemeye değmez. Boşu boşuna biraz önce okuduğunuz ve hissettiğiniz duygu durumlarını taşırsınız.
İşte bu duygu durumlarıyla birçok vajinismuslu bayan var. Sizi uyarmak ve bilgilendirmek mahiyetinde  vajinismus tedavi merkezimizdeki tecrübelerimizi size bir  eğitim meteryali olarak bilgilerinize sunuyoruz.

Vajinismus hastalığı olan sibel hanımın Vajinismus tedavi merkezi istanbul'a ilk e-mail başvurusu ve vajinismus tedavisini aldıktan sonraki vajinismus hastalığı ve tedavisi ile ilgili yorumlarını okuyabilirsiniz.

Danimarka-Sibel-ilk-Mail- Vajinismus

Vajinismus hastalığı ile gelip vajinismus tedavi merkezimiz istanbul'da vajinismus tedavisi sonrası Sibel hanımın vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgili düşünceleri

Danimarka-SibelTesekkur

8.2%China China