Vajinismus Zamanla Eşleri de Etkiler

Girls Models A Ashley Judd 003441 Vajinismusla geçirdiğiniz süre sadece siz vajinismus hastalığını çeken kadınları değil, aynı zamanda kadınların eşlerini de olumsuz etkilemektedir. Eşlerde zamanla cinsel isteksizlik, soğukluk, sertleşme gibi cinsel disfonksiyonlar gelişebilmektedir. Bu tablo çiftlere başka bir yük ve sıkıntı getirir.

Bu yüzden vajinismus sadece sizi değil etrafınızdakileri de en yakınından başlayarak etkilemekte, yakınlarınız vajinismus hastalığınızı bilselerde bilmeselerde sizdeki mutsuzluk, huzursuzluk sizin etrafınızı da etkilemektedir.

Vajinismus tedavisi sizin çözüme odaklanmanız, istemeniz ve gayretiniz doğrultusunda kısa süreler içersinde vajinismus probleminizi yenebilirsiniz. Vajinismus tedavisi alırken tedaviniz size uygun olmayabilir veya süresi size uzun gelebilir ve vajinismus tedavisi alırken uzun süren dönemde üzerine titrediğiniz, esirgediğiniz ilişkinizi yıpratabilir. Uzun süren tedaviler neticesinde hayat kalitenizin düştüğünü, işlerinize ve hayatınıza konsantre olamadığınızı görürsünüz. Bu uzun süren tedavi aşamasında erkeklerdede cinsel anlamda olumsuzluklar, sıkıntılar görülebilir.  Bu da çiftleri daha fazla paniğe götürür. Oysaki vajinismus kısa sürelerde çözülebilir. Bunun için az bir gayretiniz, vajinismustan kurtulmak için küçük bir adımınız evliliğinizi kurtaracak büyük bir adım olacaktır.

Vajinismusun Hasta Eşleri Ne Yapabilir

Vajinismus Tedavisi İstanbul Psikolog Elif hanım - Vajinismus tedavisi ile ilgili yorumları

vajinismus psikolog

Vajinismus Sorununda Erkek Eşler İçin Öneriler

Belirli bir sevgililik döneminden sonra severek ve isteyerek evlendiğiniz eşinizle vajinismus hastalığınız yüzünden birlikte olamıyorsunuz ve belki de hayatınızda ilk defa  vajinismus hastalığını duyuyorsunuzdur. Vajinismus problemini yaşarken siz eşlere birkez daha hatırlatmakta fayda görmekteyim; vajinismus problemi eşinizin elinde olmadan tamamen iradesi dışında gerçekleşmektedir. Sizle birlikte olmak isteyip olamamaktadır.

Vajinismusla  yaşarken eşine karşı mahçup ve eziklik hissetmektedir, zamanla özgüvenini kaybetmektedir. Lütfen eşinizi ve içinizde bulunduğunuz durumu bunu da göz önünde bulundurarak değerlendirin.
Burada en önemli unsur eşinize her açıdan destek olmaktır. Çünkü vajinismus sorununu yaşayan kimse kendini zaten zayıf hissetmekte ve bu duyguları yaşarken öyle anlar olur ki vajinismus problemi nedeniyle boşanmayı düşünebilmektedir. O yüzden az da olsa sizin desteğiniz önemlidir. Destek olmadığınız anlar varsa da şunu unutmayın ki; eşinizin vajinismus çözme istek ve arzusuna engel olmayın...

vajinismus tedavisi istanbul

Eşiniz vajinismus hastalığını çözmek için değişik tedavi yöntemleri almış olabilir. sonucunda da vajinismus problemini çözememiş olabilir. Siz bu süreç zarfında eşinizin bir çok kocanın düşündüğü gibi vajinismusu çözemeyeceğini düşünüp ve bu problemle evliliğin devamının zor olduğunu düşünüp kendinizi bir çıkmazda hissedebilirsiniz. Burada gözönünde bulundurmanız gereken şey vajinismusun uygun tedavilerle kesinlikle çözülebilen bir problem olduğunu bilmenizdir. Ayrılma aşamasına gelen çiftler vajinismustan kurtulduktan sonra evliliklerini sıkıntıdan kurtarmaktadırlar.

FerdiKaynak

vajinismus tedavisi bursa

Vajinismus erkekler içinde çok zor bir durum. Büyük bir beklenti ile evleniyorlar fakat hiç tahmin edemeyeceği bir problemle karşı karşıya kalıyorlar. Eşler birbirini seviyor fakat gittikçe yakınlaşması gereken dönemde çiftler vajinismus yüzünden daha da uzaklaşabiliyor. Erkek zamanla tıpkı kadın gibi yoruluyor, huzursuz ve mutsuz oluyor.  İşte bu esnada çiftler boşanmaya kadar gidebilecek bir dönemi yaşayabilme tehditi altında bulunmaktadır.

Erkekler vajinismus nedeni ile yorulsa da, sıkıntı çeksede eşinin yanında destek olup sonuca ulaşıp vajinismustan kurtulduktan sonra ailelerine katılan minik bebekleriyle bütün sıkıntılarını unutmaktadırlar. O yüzden de vajinismus nedeni ile yuvanızın dağılmasına izin vermeyip eşinizi olumlu şekilde yanında yer almanızı öneririz.

vajinismus ankara

2%Georgia Georgia