Vajinismusu anlatabilmek için yaşamak gerekir

Vajinismusu-anlatabilmek-icin-yasamak-gerekirVajinismus olabileceğiniz aklınızın ucundan bile geçmemiştir. Vajinismus yüzünden çok zor günler geçirir, yaşama sevincinizin ve kendinize olan güveninizin zamanla azalırken, vicdan azabınız gün geçtikçe artar.

Evliliğinizin bitmesinden korkmaya başlayabilirsiniz. Kendinizi, vajinismustan kurtaramayacağınızı okadar çok inandırmışsınızdır ki, vajinismus tedavisi alsanız bile çözemeyeceğinizi düşünürsünüz. Oysa vajinismus hastalığınızı yendikten sonra korkularınızın ne kadar yersiz olduğunu anlarsınız.

vajinismus tedavisi istanbul

Vajinismus hastalığını yenen Filiz hanımın tecrübesi
Vajinismus hastalığınızı ertelemeyin. Çünkü vajinismus hastalığı çözümsüz değil.

Vajinismus hastalığınız yüzünden hayatı ertelersiniz. Hayatınızdaki herşeyi vajinismusa endekslemişsinizdir. Yapmak istediğiniz ne varsa, hep bu problemi halledeyim, ondan sonra dersiniz.
Vajinismus hastalığınız yüzünden insanlardan kaçmaya, sevdiğiniz kişilerle bile görüşmek istemeyebilirsiniz. Vajinismus sizde hep bir eksiklik duygusu yaratır. Ailenin ve çevrenin hep bir çocuk baskısı, sürekli gergin ve sinirli bir hal, eşinizle kavgalar...
Herkes vajinismusu yense bile ben vajinismusu çözemem diye düşünürdüm.

vajinismus tedavisi izmir

Vajinismus hastalığını yenen Emine öğretmenin tecrübesi
Sizinde diğer kadınlardan hiçbir farkınız yok. İçinizden, ben farklıyım, ağır vakayım, imkansızım gibi bir şeyim diyorsunuz. Daha sonra durumunuzu nekadar büyüttüğünüzü anlıyorsunuz.

vajinismus tedavisi almanya

ilk gece korkusu almanya

vajinismuslular hamile halabilirmi

Vajinismus problemini çekerken nadirde olsa sizde gebe kalmış olabilirsiniz. Dünyalar tatlısı bebeğiniz olmasına rağmen, evliliğinizde düzgün bir ilişki yaşayamıyorsunuzdur. Hep birşeylerin yarım kaldığını hissedersiniz. Vajinismusu bir tek kendinizin yaşadığınızı düşünüp, üzülürsünüz. Bunu unutmak için kendinizi başka işlere verirsiniz.

vajinismus tedavisi bursa

Vajinismus hayatınızın kabusudur. Kafanızın içinde sizi kemiren, kimseye söyleyemediğiniz bir sorundur. Artık bu illetten bıkmış, umudunuzu kaybetmiştirsiniz.

Vajinismus hastalığını yenen Avukat İdil hanımın tecrübesi

Vajinismusu çözmek için kararlı olmak gerekir.

vajinismus tedavisi çanakkale

2.4%China China