Vajinismus hastalarında gebelik - hamilelik

tupbebekVajinismus hastalığını yaşayan çiftler, nadirde olsa ilişkiyi tam gerçekleştirmedikleri halde, dışa boşalan spermlerin sırasıyla vajen ve rahime kaçmasıyla vajinismus problemi yaşayan kadın gebe/hamile kalabilir. Türkiye'de vajinismus hastalığını taşıyan kadın, ağırlıklı olarak sezaryenle doğum yapmaktadır. Vajinismus nedeniyle sıkıntı yaşayan çift kısmende olsa çocuk sahibi olarak rahatlarken, vajinismus problemleri ve vajinismus hastalığının getirdiği sıkıntılar devam etmektedir. Vajinismus hastalığı yaşayan çift etrafın çocuk baskısından kurtulup, rahat bir nefes almış olmasına rağmen ilişkiye girememe sorunları tekrar karşılarına çıkmaktadır.

Vajinismus tedavisi istanbul - Vajinismus / Gebelik / Hamilelik  : Bankacı Seher hanımın vajinismusla ilgili yorumları

vajinismus, gebelik ve hamilelik

Vajinismus tedavisi almanya- Vajinismus / Gebelik / Hamilelik  : Kuaför Kader hanımın vajinismusla ilgili yorumları

Vajinismus hastalığını yaşayan çift, bir bebek sahibi olmak, her ne şekilde olursa olsun çiftleri rahatlatsa da, eninde sonunda karşılarına daha büyük bir problem olarak çıkmakta hatta boşanma aşamasına kadar götürebilmektedir. Vajinismus hastalığını yaşayan kadın, ilişkiye girmeden gebe kalıp hatta normal doğum bile yapabilmektedir. Vajinismus problemi yaşayan kadınlara yurtdışında zorunlu olmadıkça normal doğum yaptırılmaktadır. Kişi normal doğum yapmış olmasına rağmen ilişkiye giremeyip, bu sorunu ve bu sorunun getirdiği nedenlerden dolayı ayrılma aşamasına kadar gidebilmektedir. Sonuçta çocuk, vajinismus yaşayan çiftlerin problemlerini çözmemektedir. O yüzden de vajinismus problemini ertelenmeden bir an önce çözmek için adım atılmalıdır.

vajinismus, gebelik ve hamilelik

Vajinismus olduğunuz halde probleminizi çözmek yerine çocuk sahibi olmak isteyip, bunun için yardımcı üreme tedavileri alabilirsiniz.  Bu durumda vajinismus hastalığını yaşayan çiftler aşılama ve tüp bebek tedavilerini alırlar.

Vajinismus, Gebelik(Hamilelik) ve Aşılama Yöntemi: Erkeklerin spermleri özel işlemlerden geçirilip, rahim içine kanül yardımıyla aktarılmasıdır. Vajinismus hastası aşılama yönteminde uygulanan tekniğe müsade edemeyeceği için normalde anestezi almadan yapılan bu işlemi, genel anestezi alarak yaptırma durumunda kalmaktadır. Gebe kalma olasılığı olsa bile hatta çocuk sahibi bile olsa, vajinismus sorunları devam edeceği için tıpkı yukarıda okuduğunuz gibi bir takım sıkıntılarla mücadele edecektir.

Vajinismus, Gebelik(Hamilelik) ve Tüp bebek Yöntemi: IVF tüp bebek tedavisi en başta vajinismus hastalığı yaşayan kadının yumurtalıklarının(over) dışarıdan hormon ilacı vererek yumurtalıklarının uyarılması sonucu anestezi altında, yumurtalıklardan toplanıp, laboratuvar ortamında eşinin spermiyle döllenmesinin sağlanması ve oluşan embriyoyu, kadının rahmine kanül yardımıyla aktarılmasıdır. Sonuçta hem maddi olarak vajinismus hastalığını taşıyan çifte bir yük getirirken, gebelik yakalanamayabilir ve para kaybının yanında hem zaman hemde moral kaybınıda getirir. Farzedinki vajinismuslu çift istediği sonuca ulaştı ve gebelik elde etti. Hamilelik döneminde normale göre daha fazla düşük, erken doğum ve anomaliler ihtimali fazladır. Bu süreç vajinismus çifti için ayrı bir yıpratıcı süreçtir. Farzedinki vajinismuslu çift bebek sahibi oldu ama yukarıda okuduğunuz vajinismuslu ve çocuk sahibi çiftlerin mutlaka karşılarına çıkan olumsuzlukları yaşıyacaklardır.

Vajinismus tedavisi istanbul - Vajinismus / Gebelik / Hamilelik / Vajinismus tüp bebek / Vajinismus aşılama : Yönetici Begüm hanımın vajinismusla ilgili yorumları

aşılama vajinismus ve tüp bebek

Sonuçta vajinismus hastalığı kısa sürelerde kişiye uygun vajinismus tedavi yaklaşımlarıyla çözülebilen bir problemken ve aile birliğinizi doğal yoldan, normal cinsel ilişkiye girerek destekleyip çocuk sahibi olmak varken  yorucu, zahmetli ve uzun yan yollarda zaman, para ve moral kaybı yaşamamak gerekir. Ayrıca farzedinki vajinismuslu olarak bir çocuk sahibisiniz. Ya çocuğunuza kardeş istediğiniz zaman ne yapmayı düşünüyorsunuz? Gene uzun, yorucu ve masraflı ihtimalleri daha düşük yardımcı yolları mı? Oysa ki doğal yol ve süreç size çok yakınken...

Vajinismus tedavisi istanbul - Işık hanım - Gebelik / Hamilelik / Vajinismus / Boşanma hakkında tecrübeleri