Cinsel İlişki Sırasında Kasılma Nasıl Engellenir?

Cinsel ilişki de ağrı, nedene göre tespit edilip, tanı konup tedavisi de ona göre verilmelidir. Cinsel ilişki sırasında duyulan ağrı, ister istemez kasılmalara yol açar ve buna bağlı olarak sağlıklı bir cinsel ilişki yaşanamaz. Cinsel ilişki anında ağrı duyulması anatomik nedenli olabilir. Kızlık zarının kalın olması veya yüksek kenarlı olup ilişkiye girmeyi ağrılı sıkıntılı hale getirebilir. O yüzden de ilk etap da cinsel ilişkide acı ağrı duyma nedenini net olarak ortaya koymak önemlidir. Böyle bir durum olup atlanırsa, boşuna geçirdiğiniz zaman kaybı ve yaşadığınız problemler olacaktır.
Eğer enfeksiyon ve buna benzer nedenlere de bağlı değilse cinsel ilişki sırasında acı kasılma, ilk ilişkiye girerken yaşadığınız tedirginliğe bağlı olur ve bunun devamı sizi vajinismus la yaşamanıza neden olur.

Cinsel ilişki anında vajinismus nedenine bağlı ağrı acı hissi

Cinsel ilişki ağrısı vajinismus nedeni kaynaklı ise, vajinusmus da çoğunlukla cinsel ilişki ye girilemez sağlıklı birleşme olmaz. Nadiren de cinsel ilişki anında kasılmalar eşliğinde zorlanarak acı ve ağrılı bir şekilde gerçekleşmektedir. Bu durumda vajinismus tedavi kliniklerinden destek alıp, bilişsel ve davranışsal tedavi yöntemleri nden yararlanabilirsiniz.

Cinsel ilişkide ağrı sorunu devam eder ve zamana bırakılması halinde nelerle karşı karşıyasınız

Cinsel ilişki ağrısı tedavi edilmezse kişide zamanla kendine güven kayıpı, kendini yarım ve eksik farklı hissetmeye yol açabilir. Geçen süre evliliğiniz ve eşinizi yıpratır problemler daha büyür ayrılma ve boşanmaya kadar gidebilir. Cinsel ilişkide kasılma acıma zamanla artan cinsel isteksizlik, soğumaya neden olur, erkek eşte de erken boşalma, cinsel isteksizlik ve ereksiyon kaybına neden olabilir.

ilişkide kasılmayı önleme

Deniz ogretmen

Cinsel ilişkide kasılma sorunu yaşanıyorsa ve bu sizin sadece ilk gece korkularınıza bağlı ise öncellikle ilişkide kasılmayı engellemek için kafanızdaki sizi tedirgin eden bütün sorularınızın yanıtını vermek gerekir. O yüzden de en başta cinsel ilişkide kasılma acı duymanıza neden olabilecek bir anatomik nedeni ekarte etmek gerekir. Kızlık zarınız bazı durumlarda ilişkiyi girmeyi engelleyecek şekilde olabilir, ya da cinsel ilişkiye girmenize ağrı duyuracak bir yapıda olabilir ama unutmayın ki bunlar nadir durumlardır ama herkesin başına gelebilir. Anatomik nedenli vajinismus u ekarte etmek için, o yüzden konuyla ilgili bir jinekolojik değerlenmenizin yapılması gereklidir. Bunla ilgili bir sorun yoksa da sizi tedirgin eden cinsel ilişkiye girmekle ilgili kafanızdaki bütün sorularınızın yanıtlarını bulmak gerekir. Onun içinde doğru net anlaşılır bilgilendirme yapmanız gerekir kendinizi rahatlatacak. Bu aşamada konuyla ilgili cinsel ilişkiye girmekle ilgili kaynakları araştırıp, bilgi ve destek alabilirsiniz. Cinsel ilişkiye girmekle ilgili kafanız net olmayınca ilişkiye girme anında hep sorun yaşayabilir, ağrılı ilişkiye girebilir veya hiç cinsel ilişkiye giremezsiniz. O nedenle kafanızdaki bütün sorulara net yanıtlarını bulun. Hatalı ilişkiye girenlerin sorunlu ilişki yaşayanların yanlış tecrübeleri ve deneyimleri sizin yanlış doğrularınız olmasın.

Cinsel ilişkide kasılmayı önlemek için ilk yapılması gereken, doğru ve sağlıklı bilgilerdir. Sizi tedirgin eden düşünce yapısının değiştirilmesidir. Unutmayın ki ALLAH hiç kimseyi seçmiyor sizide seçmedi. İlişki anında acı ilişki anında ağrıilişki sırasında duvara çarpıyor kapı duvar olunma hissi yaşıyorsanız mutlaka anotomik bir probleminizin olup olmadığını tespit edin.

iliskide kasmamak icin ne yapmali

Cinsel ilişkide kasmamak için, öncellikle sizi ilişki sırasında ne tedirgin ediyor niye ilişki anında korkuyor, kasılıyorumun cevabını bir kağıda yazın ve yazdığınız bütün sıkıntı ve problemlerinin ilişkiye girerken hatalı girenlerin ve kendilerini ilişki sırasında kastıkları için bu durumları yaşadığını bilin. Sonra cinsel ilişkiye rahat giren milyarca insanın nasıl rahat ilişkiye girdiklerinide yazın, yeterli ıslanma ve kendilerini hiç kasmamaları sonucu olduğunu lütfen unutmayın. İlişkiye girerken kendinizi tam olarak hazır hisettiğiniz zaman deneyin. Gerekirse ilk zamanlar yeterli ıslanma olmamasına bağlı kayganlaştırıcı kremler deneyebilirsiniz. Eğer kendi başınıza gayret ve çabalarınıza rağmen hala devam ediyorsa güvenebileceğiniz vajinismus tedavi merkezlerinden destek almak önemli. Çünkü geçen süre size zaman kaybettirir. Evliliğinizi eşinizi yıpratır.

CİNSEL İLİŞKİ SIRASINDA KAS GEVŞETİCİ İLAÇLAR

Cinsel ilişki anında kasılma ve korkularınız nedeni ile ilişkiye giremezsiniz. Her vajinismus hastalığı yaşayan kadının yaptığı vajinismus nasıl tedavi edilir, vajinismusu kendi kendime nasıl yenebilirmiyim, diye araştırırken

cinsel ilişki için kas gevşetici ilaçlar la ilgili araştırabilirsiniz. Hatta cinsel ilişkide kullanılan ilaçlar. uyusturucu kremler. emla ve vajinismus, anesthol krem ve vajinismus diye araştırabilir hatta cinsel ilişkiye girme korkularınıza bağlı zamanla cinsel isteksizlik ve soğukluk olduğu içinde cinsel arzuyu artırıcı ilaçlara yönelebilirsiniz. Oysaki bu çabalarınızın ve kullandığınız ilaçların gerçekten size bir faydası olmaz. Gereksiz yere zaman ve para kaybınız olur. Hatta fazla ve yanlış kullanımlarına bağlı problem yaşayan ganışanlarımız bile olmuştur. Unutmayınız ki cinsel ilişkiye girmek için herhangi bir ilaca ihtiyacınız yok.

Cinsel ilişkide ağrı sorunu tedavi edilemezse neler bekler?

Cinsel ilişki ağrısı tedavi edilmezse, kişide öz güven kayıpları, mutsuzluk ve depresyon sebebi olabilmektedir. Ayrıca bu tür cinsel problemler büyüyerek bir evlilik sorunu haline gelebilir. Şiddet, aldatma ve boşanmalara kadar giden bir sürece yol açabilir. Zamanla artan cinsel isteksizlik sorunu, cinsellikten iyice uzaklaşmaya ve hiçbir şekilde cinsel ilişkiyi istememeye neden olabilir. Hatta erkek eşte de erken boşalma, cinsel isteksizlik ve ereksiyon sorunlarına sebep olabilir.

Esra

SON SÖZ Cinsel ilişki sırasında kas gevşetici ilaçları kullanmak yerine beyninizdeki cinsel ilişkiye girmekle ilgili yanlış düşünce kalıplarınızı değiştirin.

8.6%China China
0.3%Kuwait Kuwait