Vajinismus Tedavisi İstanbul

Vajinismus tedavisi istanbul merkezi olarak, istemenize rağmen ilişkiye girememe durumunu yaşıyorsanız bu sorununuzu yenip kurtulmanız için size vajinismusla ilgili tavsiyelerimiz olacak. Öncelikle durumunuzu netleştirip tanınızı koymanız. Vajinismus tanınızı aldıkdan sonra bunun anatomik nedenli olup olmadığını anlamınız için konuyla ilgili tecrübeli bir merkezde jinekolojik muayenenizi olmanız önemlidir. Kızlık zarında anatomik olarak kalınca ve ya septa olmuş olabilir. Bu durum atlanırsa gereksiz tedavi yaklaşımları size, zaman moral kaybı olarak geri döner. Vajinismus için anatomik bir engeliniz yoksa ve kendi başınıza da yenemiyorsanız konuyla ilgili tecrübeli merkezlerden destek almanızı tavsiye ederiz.

Vajinismus tedavisi İstanbul merkezimize çok sayıda danışanımız zaman kayıpları ile evliliklerini yıpratmış olarak gelmektedir. Bu sürede erkeklerde de disfonksiyonlar görülebilir. Cinsel soğukluk, ereksiyon problemleri, isteksizlik ve süreç daha da problemli hale gelebilir. Vajinismus tedavisi İstanbul merkezimizde, tedaviler kişiye özel, nedenine göre uygun olacak şekilde planlanır ve verilir. Vajinismus İstanbul merkezimize genelde 3, 4 kez gelmek vajinismusu yenmek için yeterli olmaktadır. İstanbul dışından gelen danışanlarımız içinde 3_4 gün süre ayırması yeterli olmaktadır.

İstanbul merkezimizde tedavi için gelenlerin sordukları sorulardan bir tanesi de eş zorunluluğu olup olmadığıdır. Bazen eşler işleri nedeni ile bazen de daha önce almış oldukları başarısız tedaviler sonucu inançlarını yitirmektedirler. Oysaki doğru tedavi yaklaşımları ile İstanbul kliniğimizde 3-4 kez gelerek vajinismus hastalığından kurtulmaktadırlar.

Vajinismus Hastalarından Önemli Tavsiyeler

Bankacı Burcu Hanım 3 yıllık evli olup vajinismus için tedaviler alıp, çözemeyip vajinismus hastalığını görmezden gelip eşiyle 2 ev arkadaşına dönüştü. İstanbuldaki merkezimize çocuk istemeye başlaması ve yaşanın ilerlemesi nedeniyle tedavi almak için başvurdu. Çok kısa bir süre içinde 4 seanslık tedavi programı sonucunda vajinismus hastalığını yendi ve arkasından da hayallerine kavuşup anne oldu. Lütfen vajinismus probleminizi görmezden gelmeyin.

BurcuB

Burcu b

Vajinismus Tedavisi İstanbul Merkezimize tek başına şehir dışından gelen Jale Hanım, daha önce almış olduğu başarısız tedaviler sonucunda eşi artık doktorlara gitmesini istemiyordu. Fakat Jale Hanım, vajinismusla geçirdiği sürenin zaman kaybı olduğu bilinciyle tek başına merkezimizde tedavi alıp, çok kısa süreler içinde eşiyle evliliğini yeniden başlattı.

jale mugla

Her kadın vajinismus problemiyle karşılaşabilir ve kendinize konduramazsınız, zaman kaybedersiniz. Kabul ettiğinizde de sadece kendinizde olduğunu sanıp üzülürsünüz. Oysa ki vajinismus toplumun her kesiminde görülebilir. Doktorda olsanız, öğretmende olsanız...

Doktor Gül: "Vajinismusu kendime yakıştıramadım, kabusumdu. Sadece kendimde var zannediyordum."

Canan Öğretmen: "7 yıllık evliyim.Vajinismusu yendim, Gebeyim"

Isik: "Vajinismus yüzünden boşanıyordum. Bir bebeğin hayalini bile kuramazken şuan anneyim."

Erkek olarak eşiniz vajinismus nedeniyle tedaviler almış olup, hala problemi devam ediyorsa da ve eşiniz çözmek için çabalıyorsa lütfen engel olmayın. Çünkü doğru tedavi yaklaşımlarıyla vajinismus %100 çözülür. Vajinismus İstanbul Tedavi Merkezimize, eşinin tedavi görmesini istememesine rağmen gelen Zehra Hanım vajinismus problemini yenerek evliliğinin devamını sağladı. İlişkiye girememe sorunu yaşayan kadınlar lütfen bu durumu görmezden gelmeyin çünkü bir evliliğin vajinismusla gitmeyeceğini düşünebilir. Tıpkı Ferdi Bey gibi...

ferdik

8.6%China China