Online Vajinismus Tedavisi

Online Vajinismus Tedavisi VK

Online vajinismus tedavisi, ilişkiye girememe problemi yaşayan kadınların kendilerine ait nedenlerden dolayı, tedavi merkezine fiziksel olarak gelemeyip, onun yerine online vajinismus tedavisi almak şeklindedir.
Covid19 virüsü nedeniyle yaşanan Korona hastalığı nedeniyle yurt dışı ve şehir dışından kliniğimize gelemeyen vajinismus hastaları bu online tedaviden yararlanabilmektedir.
Burda en önemli unsur, zaman kaybetmeden ilişkiyi evliliği yıpratmadan, profesyonel bir destekle kişinin korku ve endişelerini giderecek tedaviye ulaşmasıdır. Vajinismus problemini yaşayıp kurtulmak isteyen kadınlar doğru tedavi yaklaşımları ile kısa sürede ilişkiye girememe problemini yenmektedirler. Vajinismusla geçirdiğiniz süre en başta sizi, eşinizi ve evliliğinizi yıpratmaktadır. O yüzden beklemeye, üzülmeye değmez.

Online vajinismus tedavisi nedir?

Online vajinismus terapisi, internet üzerinden online görüntülü program ile verilmesidir.
Tedavi süresi kişiye göre değişmekle birlikte 4-8 seans arasında değişebilmektedir.
Alacağınız internet üzerinden vajinismus tedavisinin şeklide, yüz yüze alacağınız bilişsel ve davranışsal online tedavide de kolaylıkla uygulanabilmektedir.
Online vajinismus tedavisi alabilmek için internetiniz ve iletişim için telefonunuzun olması yeterlidir.
Online vajinismus tedavisi özellikle, kendilerine ait nedenlerden dolayı, yüz yüze tedavi alamayan ilişkiye girmekte sorun yaşayan kadınlar açısından çok önemlidir.

Evde online vajinismus tedavisinde en önemli unsur ise konusunda deneyimli doktorlardan destek almak çünkü hem zamanınız hem moraliniz hemde maddi kayıplarınız olmaktadır.
Vajinismus online tedavi almak için telefon yada e mail ile iletişim kurup, ön bilgilendirme almak, bunun sonrasında whatsapp üzerinden, görüntülü konuşmakla kişiye konuyla ilgili her sorusu hakkında ayrıntılı yanıt verilir. Online vajinismus tedavisi için 0532 361 31 32 (Whatsapp) cep telefonundan vajinismus doktoru saygın micozkadıoğlu’na veya İstanbul vajinismus tedavi merkezimizin 0216 386 99 98 numaralı telefonla ulaşıp bilgi alabilirsiniz.
Online vajinismus terapisi sonuçta, ön görüşmeye ve tedavi için İstanbul vajinismus merkezimize gelemeyen, ilişkiye girememe sorunu yaşayan ve vajinismus u kendi başına yenemeyen kadınlar için önemli bir destektir.

Vajinismus şikayeti için evde online tedavi almalı mıyım?

İlişkiye girmekle ilgili aşağıdaki tabloyu yaşıyor ve kendi başınıza vajinismus u yenemiyorsanız online tedavi almak için araştırmaya başlamak önemli.
Cinsel ilişkiye girmek istemenize rağmen endişe ve korkularınıza bağlı kendinizi kasmalarınız sonucu cinsel ilişkiye giremezsiniz. Oysaki ilişki başlangıcında bir problem yoktur tam ilişki anında karşınıza bir duvar çıkar ve canınız acır. Bu durumu daha sonraki ilişki denemelerinde aynısını yaşar ve kendi başınıza ilişkiye girememe durumunu aşamıyorsanız da konuyla ilgili destek ve tedavi almak önemli. Neden? Vajinismus la geçirdiğiniz süre sizi evliliğinizi olumsuz yönde etkilemektedir.

Vajinismus şikâyeti olan nasıl anlaşılır?

Vajinismus; vajeni çevreleyen kasların kişinin elinde olmadan kasılması ve ilişkiye girememesidir.
Ön sevişmede genellikle hiçbir sorun yoktur ama tam o an ilişkiye girme aşamasında karşılarına bir duvar çıkar ve ilişki acı ağrı duyulması nedeniyle başarısızlıkla sonuçlanır.

Vajinismus hastalarının online tedavi öncesi ilişkiye girmekle ilgili düşünceleri nedir?

Bütün bunların sonucu da
Penisin kendi vajinasına göre çok büyük olduğu ve ilişki olursa da iç organlarına zarar vereceği, aşırı acı çekme aşırı kanama, vajinasının yırtılacağı korkuları ve gebe kalma korkuları yer almaktadır.

İlk gece korkusu nedenleri

Cinsel ilişkiye ilk defa girildiği zaman, mutlak ağrı, acıma aşırı kanaması olacağını düşünmektedir. Vajinismus şikâyeti olan hastalar zamanla kedilerine olan özgüvenlerini yitirir, bu süreç evliliklerini eşlerini olumsuz yönde etkilemektedir. İlişkiye girmekle ilgili korku ve endişeleri nedeniyle, kendi başlarına vajinismus hastalığını yenemiyorsa da uygun bir tedavi desteği ile kurtulur.

Çevrelerinden duydukları cinsellikle ilgili eksik hatalı bilgiler ve ilişkiye hatalı girenlerin yaşadıkları olumsuzlukları, korkuları kendisininde ilişki anında yaşayacağını düşünmesi

Vajinismus un en sık nedenleri arasında;

1. Hatalı ve abartılı cinsel bilgiler
  2. Cinsel bilginin eksikliği
  3. Cinsel ilişkinin ayıp, günah gibi algılaması
  4. Daha önce bedensel cinsel taciz ve travmalar, tecavüz
  5. Cinsel konular üzerine baskıcı yetiştirilme
  6. İlk geceyle, ilk ilişkiye girmekle ilgili bilinçsiz olmak, hemen hamile kalma korkusu

Online cinsel terapi güvenli midir? Online vajinismus terapisinin de etkisinin, klasik bire bir vajinismus tedavi merkezinde alınan bilişsel ve davranışsal terapi uygulamalarına yakın başarılar elde etmekteyiz
Online vajinismus tedavileri nasıl olmaktadır?
Öncellikle tedavi kişiye göre planlanmakta çünkü ilişkiye girememe nedeni herkesin farklı olabilmektedir. Ana tedavi kişinin nedenlerine korkularına yönelik hazırlanmakta ve verilmektedir. Bu da bilişsel ve davranışsal olarak kişiye uygun olacak şekilde verilir. Tedavi süresi ve sayısı kişiye bağlı olmakla birlikte 4 –8 görüşme yeterli olmaktadır.
ONLİNE TEDAVİSİNİN ANA KRİTERLERİ
Vajinismus tedavisinde bilişsel davranışsal cinsel terapi yöntemleri kişiye uygun olacak şekilde planlanmaktadır.
Online Vajinismus tedavisi kesinlikle ağrısız ve acısızdır.
Online olarak tedaviye her gün veya kısa aralıklarla alabilmektedir. Seanslar ilk başda60 ile 90 dakika saat sürmekle beraber kişiye göre zaman içinde azalabilmektedir.
Vajinismus tedavisi yaklaşık 4-8 görüşme yeterli olabilmektedir.

ONLINE Vajinismus Tedavisinde Başarı Faktörleri Nelerdir?
Vajinismus şikayeti yenmek için, konuyla ilgili alanında uzman ve tecrübeli bir vajinismus doktorundan tedavi almak önemlidir.
Güven, vajinismus online tedavisinde birinci faktördür. Vajinismus tedavisinin başarıya ulaşamasın da, doktora tedaviye ve kadının ilişkiye girme korkusunu yeneceğine dair kendine de güvenmesi son derece önemlidir.

Tedavi sürecinde kararlı, inançlı ve azimli olmak.
Ev ödevlerini ihmal etmemek ki son derece kolay ve rahat yapılabilir. Ağrı ve acı olmayan ödevlerdir.

Vajinismus Online Başarı Hikayeler

Online Vajinismus Tedavisi - Portekiz'den Mehtap Hanımın Yorumları