Vajinismus "Vajinusmus", Evlilik ve Bo┼čanma

Vajinismus, Evlilik ve Bo┼čanma S├╝reci

vajinismus ve evlilik

Vajinismus, Evlilik ve Bo┼čanma S├╝reci, Vajinusmus, Birliktelik ve Ayr─▒lma S├╝reci, Vaginismus, Evlilik ve Bo┼čanma S├╝reci

Vajinismus yani istemenize ra─čmen cinsel ili┼čkiye girememek sizin elinizde olmadan geli┼čmektedir ve bu s├╝re├žte istesenizde istemesenizde vajinismus (cinsel ili┼čkiye girememe) sizde ├Âzg├╝ven kaybettirir. Ki┼činin ├Âzg├╝ven kayb─▒ b├╝t├╝n sosyal hayat─▒na olumsuz bir ┼čekilde yans─▒r. Bu yans─▒malardan ailesi, e┼či, yak─▒n ├ževresi ve sosyal ├ževresi olumsuz ┼čekilde etkilenir. Vajinismus nedeni ile ├Âzg├╝ven kayb─▒na ba─čl─▒ olarak ki┼či hayat─▒ndaki her┼čeyi vajinismusa endeksleyebilir. Hayatta yapmak istedi─či bir├žok ┼čeyi vajinismusa endeksleyip, vajinismus problemini ├ž├Âzd├╝kten sonra deyip erteleyebilir. Sevdi─činiz ki┼čilerle bile g├Âr├╝┼čmek istemeyebilir, insanlardan ka├žabilirsiniz.

Vajinismus hastal─▒─č─▒n─▒z─▒ herkes biliyor zannedip kendinizi eksik hissedebilirsiniz. Ailenizin ├žocuk bask─▒s─▒, vajinusmus nedeniyle i├žinde bulundu─čunuz ruh durumu e┼činizle olan ili┼čkinizide mutlaka yans─▒yacakt─▒r. Vajinusmus problemi ile ya┼čayarak hem kendinizi hem evlili─činizi olumsuz ┼čekilde etkileyerek ya┼čamaktas─▒n─▒z. Oysaki vajinismus problemini, uygun bir vajinusmus tedavisi alarak vajinismustan kurtulup hayat─▒n─▒z─▒ ve evlili─činizi ├žok daha olumlu hale getirebilirsiniz.

Vajinismus problemi bir ailenin da─č─▒lmas─▒na kadar gidebilir. Vajinismus sorunu ya┼čayan ├žiftler evlilikleri s├╝resince bo┼čanmay─▒, ayr─▒lmay─▒ d├╝┼č├╝nebilirler. Oysaki vajinismus tedavisi al─▒p problemlerinden kurtulmak m├╝mk├╝nd├╝r. Vajinismus tedavi merkezimiz istanbul'a vajinusmus problemi nedeni ile bir├žok ├žift ba┼čvurmakta, vajinismuslu ├žiftlerin bir k─▒sm─▒ ayr─▒l─▒─č─▒, bo┼čanmay─▒ d├╝┼č├╝nmektedir, hatta bo┼čanan ve 2. kez evlenen ├žiftler vard─▒r. Hatta 2. evlili─čindede vajinismus problemi ya┼čay─▒p evlilli─či tehlikede olan ├žiftler gelmektedir.  Vajinismus tedavi klini─či olarak vajinusmuslu hastalar─▒m─▒z─▒n tecr├╝belerininden sizinde yararlanmas─▒n─▒, vajinismus s├╝recinin aile yap─▒s─▒na nas─▒l bir etki yapt─▒─č─▒n─▒ en iyi vajinusmus problemi ya┼čayan ki┼čilerin anlatabilece─čini d├╝┼č├╝nerek bir e─čitim materyali olarak siz vajinusmus problemi ├žeken hastalar─▒m─▒za uyarma mahiyetinde sizlere sunmaktay─▒z.

Vajinismus problemini hi├žbir kad─▒n ta┼č─▒mak istemez. Ki┼čilik olarak nekadar g├╝├žl├╝ olursan─▒z olun, ne kadar korkular─▒n─▒za yenik d├╝┼čmesenizde, ne kadar azimli olsan─▒zda vajinismus size zamanla ├Âzg├╝veninizi kaybettirir. ├ľzg├╝venini kaybeden bir insan─▒nda evlili─či olumsuz ┼čekilde etkilenir. Vajinismus nedeni ile ya┼čayaca─č─▒n─▒z ruh durumu sizi di─čer kad─▒nlardan farkl─▒ hissettirir. Sevdi─činiz e┼činizin do─čru insan olup olmad─▒─č─▒n─▒ bile d├╝┼č├╝nebilirsiniz. Hatta kendinizi, hemcinslerinizden farkl─▒ hissedebilir, vajinismustan kurtulamayaca─č─▒n─▒z─▒ d├╝┼č├╝nebilirsiniz. B├Âyle bir ruh durumunda bile vajinismustan uygun bir vajinismus tedavisi ile kurtulabilirsiniz.

Vajinismus ile ilgili Doktor Sayg─▒n Micozkad─▒o─člu'nun g├Âr├╝┼čleri

Vajinismus Vakas─▒ - 1 Danimarka - Copenhagen'den 5 y─▒l vajinismusla ya┼čay─▒p, ba┼čar─▒s─▒z vajinismus tedavileri sonucunda vajinismusun ruh durumunda yapt─▒─č─▒ olumsuzluklar ve evlili─čine yapt─▒─č─▒ olumsuzluklar

vajinismus tedavisi danimarka

Vajinismus Vakas─▒ -2 ─░stanbul'dan vajinismus problemi ya┼čayan ├Â─čretmenin vajinismus hakk─▒ndaki g├Âr├╝┼čleri

Vajinismus nedeniyle 20 ay─▒n─▒ olumsuz bir ┼čekilde ge├žiren ├Â─čretmen hastam─▒z─▒n vajinusmus ve vajinismus tedavisine bak─▒┼č─▒n─▒ takip edebilirsiniz.

vajinismus evlilik ve bo┼čanma

Vajinismus problemi nedeniyle ├žiftler evlendikleri ilk g├╝nden itibaren bir g├╝n sa─čl─▒kl─▒ cinsel ili┼čkiye girebileceklerini d├╝┼č├╝nerek vajinismus tedavilerini ertelemektedirler. Vajinismusla ge├žen zaman kad─▒n─▒n ruh durumuna olumsuz ┼čekilde yans─▒r, vajinismus problemi alt─▒nda ezilir. ─░nsanlardan ka├žar, vajinismus nedeni ile e┼činin anlay─▒┼č─▒ kar┼č─▒s─▒nda kendini daha ├žok su├žlu hissedebilir. Vajinismusun getirdi─či ruhsal duygu durumu e┼čini sevmesine ra─čmen ona haks─▒zl─▒k etti─čini d├╝┼č├╝nerek bo┼čanmay─▒ d├╝┼č├╝nebilir. Oysaki uygun bir vajinismus tedavisi alarak hem vajiinusmus problemi ├ž├Âzer hemde kutsal aile kurumunu bozmay─▒p, s─▒cak yuvas─▒na sahip ├ž─▒kar. ─░┼čte b├╝t├╝n bu duygu durumlar─▒ vajinismusun size ya┼čatt─▒klar─▒d─▒r.

Vajinismus Vakas─▒-3 ─░zmir'den vajinusmus problemi nedeni ile gelen Ay┼čeg├╝l han─▒m─▒n, vajinusmus ve vajinusmus tedavisi ile ilgili g├Âr├╝┼čleri

vajinismus nedir

Vajinismus problemi nedeni ile evlili─činiz ilk aylar─▒nda bile olumsuz ┼čekilde etkilenir. E┼činiz anlay─▒┼čs─▒z olabilir, e┼činize k─▒z─▒p niye evlendimki diyebilirsiniz, anne - babamla daha mutluydum diyebilirsiniz hatta cinsellikten nefret edebilirsiniz. Oysaki vajinismus probleminizi uygun bir vajinismus tedavisi alarak vajinismus sorununuzdan kurtulup, anlay─▒┼čs─▒z  e┼činizlemutlu olup Allah'─▒n size emanet edece─či minik kullar─▒ d├╝┼čleyebilirsiniz. Anne, baban─▒za torunlar─▒n─▒ g├Âsterebilirsiniz.

Vajinismus Vakas─▒ - 4  Bal─▒kesir'den vajinusmus problemi nedeni ile gelen G├╝rs├╝n han─▒m─▒n, vajinusmus tedavi y├Ântemi ile ilgili g├Âr├╝┼čleri

vajinismus hikayeleri

Vajinismusla evlili─činiz k─▒sa s├╝reli olabildi─či gibi uzun d├Ânemlide olabilir. Uzun d├Ânemi bo┼čanma d├╝┼č├╝ncesi takip edebilir. E┼činize kar┼č─▒ kendinizi ezik hissedebilirsiniz. Vajiinismus nedeni ile ├žocu─čuunuzun olmama ihtimali e┼činizden bo┼čanmaya kadar g├Ât├╝rebilir. Oysaki e┼činiz sizi sevmekte ve sizden bir ├žocuk istemektedir. Vajinismus problemini ta┼č─▒yarak vajinismusun hayat─▒n─▒z─▒ ve evlili─činizi bir kabusa ├ževirmek yerine uygun bir vajinismus tedavisi ile mutlu bir yuvaya ├ževirebilirsiniz.

Vajinismus Vakas─▒ 5- Adana'dan vajinusmus problemi nedeni ile gelen Serpil han─▒m─▒n, vajinusmus problemleri ve vajinusmus tedavi y├Ântemi ile ilgili g├Âr├╝┼čleri

Vajinismus problemi ya┼čayan ├žiftler her meslek grubundan olabilir hatta cinsel b├Âlgelerimizle ilgili  anatomik ve fizyolojik  olarak bilgi sahibi olsalar bile yani doktor, ebe, hem┼čire olsalar bile bu vajinismus problemini ya┼čayabilirler. Vajinismus sorunu doktor ├žiftleri ufak bir sorunda bile birbirini k─▒rar duruma getirebilir. ─░┼č ve sosyal hayatlar─▒na olumsuz yans─▒malar─▒ olur Oysaki sa─čl─▒kl─▒ bir vajinismus tedavisi ile vajinismusun getirece─či problemlerden kurtulabilirler.

Vajinismus Vakas─▒ -6 ├çanakkale'den Doktor ├žiftlerin vajinusmus ve vajinismus tedavisi ile ilgili bilgi payla┼č─▒mlar─▒

vajinismus doktoru

Vajinismus Vakas─▒ -7 E┼činizle 10 y─▒l birliktelik, ard─▒ndan 7 y─▒l evlilik ve vajinismus. Alm─▒┼č oldu─čunuz ba┼čar─▒s─▒z vajinismus tedavileri neticesinde ├╝za├╝nt├╝ ve stresle hayattan kopman─▒z ve zevk almay─▒┼č─▒n─▒z, e┼činizi okadar sevmenize ra─čmen ondan uzakla┼čmaya ba┼člaman─▒z; vajinismus ve vajinismus sorununuzu ├ž├Âzemeyece─činize karar verip bo┼čanmay─▒ d├╝┼č├╝nmeniz... Oysaki uygun bir vajinismus tedavisi ile hayata yeniden ba┼člayabilirsiniz.

Dipnot: ┼×uanda ├žok tatl─▒ bir minik kula sahipler.Dar─▒s─▒ size...

vajinismusmuyum

Vajinismus Vakas─▒ -8 2 y─▒ll─▒k evli ve vajinismus problemleri vard─▒. Evliliklerine evlilik denir mi?  diye bak─▒yorlard─▒.  E┼či vajinismus problemini art─▒k ├ž├Âzemeyece─čini d├╝┼č├╝n├╝yordu. B├Âyle bir karamsar tablodayken vajinismus tedavisi alarak evliliklerini vajinismustan kurtard─▒lar.

vajinismus tedavisi nas─▒l yap─▒l─▒r

Vajinismnus Tedavisi Manisa - Ay┼če han─▒m─▒n vajinismus tedavisi hakk─▒nda yorumlar─▒

Merhaba;
5 Y─▒ll─▒k evliyim hem┼čireyim. Vajinismusla ilgili ...... ve ...... gittim, antidepresan ila├žlar kulland─▒m. 5 y─▒l boyunca insanlardan ka├žt─▒m i├žine kapan─▒k oldum. S├╝rekli neden vajinismus benim ba┼č─▒ma geldi, neden neden neden? E┼čim bana bu konuda destek vermiyordu beni tek ba┼č─▒ma b─▒rakt─▒. Evlili─čimiz vajinismus nedeniyle tart─▒┼čma i├žinde s├╝r├╝p gidiyordu ben kendimi kad─▒n gibi hissetmiyordum. Bu y├╝zden de art─▒k 3 ay ├Âncesi e┼čimle bo┼čanma karar─▒ ald─▒k ama benim i├žim hi├ž rahat de─čildi. ─░nternetten Doktor Sayg─▒n Beyin sitesini g├Ârd├╝m ordaki vajinismusla ilgili makaleleri okudum. Doktor Sayg─▒n Bey?le telefonla g├Âr├╝┼čt├╝m konu┼čmalar─▒ndan ├žok etkilendim ama manisa'dan gelmeye cesaret edemedim. E┼čimin i┼č arkada┼č─▒n─▒n vajinismus problemi olmu┼č ve Doktor Sayg─▒n Bey'de tedavi olmu┼člar. Bu durumu e┼čime bahsetmi┼č. E┼čim ilk defa benimle Doktor Sayg─▒n Beyin muayenesine geldi. ─░lk muayenede Sayg─▒n Beyi hayranl─▒kla dinledim. Bizim di─čer kad─▒nlardan eksi─čimiz olmad─▒─č─▒n─▒ s├Âyledi. 1. seansda kendime olan ├Âz g├╝venim geldi. Art─▒k g├╝l├╝mseyebiliyordum, art─▒k dik y├╝r├╝yebiliyordum. Vajinismus tedavisi s─▒ras─▒nda problemsiz ev ├Âdevlerimi yapt─▒m. 2. seansda ├žok iyi ge├žti. 3. seansda mutlu sona ula┼čt─▒k, vajinismus hastal─▒─č─▒n─▒ yendim ve ├žok mutluyum. Hayat─▒ma ├žok ┼čeyler kazand─▒rd─▒n─▒z. Vajinismus y├╝z├╝nden bitecek evlili─čimi kurtard─▒n─▒z Allah sizden raz─▒ olsun. Art─▒k bende anne olabilece─čim. Te┼čekk├╝rler

Vajinismus Tedavisi Nas─▒l Yap─▒l─▒r?

Vajinismus Tedavi Merkezimiz ─░stanbulda vajinismus tedavisi nas─▒l yap─▒l─▒r? sorusuna ayr─▒nt─▒l─▒ yan─▒t verebilmek i├žin haz─▒rlad─▒─č─▒m─▒z bu b├Âl├╝m,  sizlerden gelen vajinismus tedavisi ile ilgili sorular─▒n─▒z─▒  yan─▒tlamak i├žin d├╝zenlenmi┼čtir.

Vajinismus sizin isteminize ra─čmen e┼činiz yada partnerinizle cinsel ili┼čkiye girememe durumunuzdur. Burada erkekleri ve vajinismuslu ├žiftleri uyarmak isteriz. Bu tablo vajinismus hastas─▒ kad─▒n─▒n elinde de─čildir ve ili┼čkiye girme esnas─▒nda sizi refleks olarak itmekte, kontrol├╝ d─▒┼č─▒nda kas─▒lmaktad─▒r. Bu s├╝recin devam etmesi de her seferinde, vajinismus problemi ve vajinismus probleminin getirdi─či sorunlarla ├žiftler,zamanla cinsellikten so─čumakta vecinsel isteksizlik geli┼čebilmektedir ve vajinismusla ge├žirdi─činiz g├╝nler bir anda vajinismuslu haftalara ve y─▒llara neden olabilmektedir.

E─čer, siz bu s├╝re├žte kendiniz ili┼čkiye girememe probleminizi vajinismusu yenemiyorsan─▒z ,vajinismusla ya┼čamak yerine g├╝venebilece─činiz tecr├╝beli bir vajinismus tedavi merkezinden vajinismus tedavisi alman─▒z─▒ ├Ânermekteyiz.
├ç├╝nk├╝ vajinismusla ge├žirece─činiz s├╝re sizin ve e┼činizin g├╝zel g├╝nlerinizden ├žalmaktad─▒r zaman i├žinde vajinismus y├╝z├╝nden kavgalar ayr─▒lmalar hatta bo┼čanmalara kadar g├Ât├╝ren bir s├╝rece girebilirsiniz oysaki isteyerek ve severek birliktesiniz evlenmi┼čsinizdir.

Devam─▒n─▒ Oku

´╗┐

Bug├╝n: 876
D├╝n: 910
Ge├žen Hafta: 7047
Ge├žen Ay: 29723

Sizi, Siz Anlat─▒yorsunuz

Hastalar─▒m─▒z─▒n Vajinismusla ─░lgili Yorumlar─▒

Videolar─▒m─▒z

Biz Sizi Arayal─▒m

Ameliyatlarda veya seanslardan dolay─▒ bize ula┼čam─▒yorsan─▒z, Numaran─▒z─▒ b─▒rak─▒n Doktor Sayg─▒n Micozkad─▒o─člu sizi aras─▒n.

Numaran─▒z─▒ b─▒rakmak i├žin t─▒klay─▒n