Vajinismus Hastalığı Nedir, Nasıl Anlaşılır?

Vajinismus Hastalığı Nedir?

Cinsel ilişkiye girme esnasında vajeni çevreleyen kasların istemsiz, refleks olarak kasılması sonucunda cinsel ilişki tam olarak gerçekleşmez.

Vajinismus Hastalığı Nasıl Anlaşılır?

İlk gece korkusu nedeniyle ilişkiye giremeyen çift, diğer ilişkiye girme denemelerinde de aynı problemi yaşar. Bu durum çiftlerin ilişkilerini zamanla yıpratır. Vajinismus hastalığını taşıyan kadınların bir kısmı bu durumu kendine kondurmaz. Görmezden gelir, vajinismusun getireceği diğer problemleri de taşımak zorunda kalabilir.

Eşinin anlayışlı olması nedeniyle problemlerini çözmek yerine daha da erteleyebilir. Burada eşinin anlayışlı olması vajinismusu zamana bırakmak yerine, vajinismusu çözmek  için gerekli yönlendirmeleri ve uyarıları yapma şeklinde olmalıdır.

Vajinismus Doktoru da  Bulabilir

Vajinismus nedir?  Vajinismus olup olmadığım nasıl anlarım? Doktor gözüyle vajinismus u yaşarken yaşananlar.

EŞİM VAJİNİSMUS

Eşlerin anlayışsız olması, vajinismus hastalığı taşıyan, ruhsal olarak yıpranmış kadını daha da olumsuz yönde etkiler. Eşine karşı mahcubiyet içindedir. İlişkiyi daha hızlı yıpratabilir.

O yüzden geçen süre, en başta bu hastalığı taşıyan kadını, eşini ve çevresini yıpratır. İleri yıllarda bebek sahibi olmak için geç kalınabilir. Çünkü yaşla birlikte, kadınların adet görmesi devam ederken, yumurtalık rezervleri hızla düşmektedir. Bu da gebelik yakalama şansını düşürmektedir.

Erkek Gözüyle Vajinismus

Sonuçta vajinismus hastalığı, sizin ilişkiyle ilgili yanlış, eksik  bilgileriniz den kaynaklanmaktadır. Eğer kendi başınıza yenemiyorsanız, zamanı uzatmadan uygun bir vajinismus tedavisi alarak, kısa süreler içinde yenersiniz. Bunun için gerekli olan şey çok az bir gayret ve ilk adımı atmaktır. Geçen süre sizi yıpratacağı için ilk adımı atmakta gecikmeyin.

7 YIILIK EVLİ ÖĞRETMEN  GÖZÜYLE VAJİNİSMUS NEDİR?

Vajinismus Belirtileri

Cinsel ilişkiye girememe sorunu yaşayanlar, nereden nasıl kaynaklandığı hakkında kafaları karışıktır. Belkide hayatlarında hiç duymadıkları vajinismus hastalığını bilmemektedirler. Belkide  kendilerine konduramamaktadır.

Bazende eşlerini tecrübesizlikle suçlayarak ve çeşitli bahaneler bulurlar.

O yüzden aşağıdaki vajinismus durumuyla ilgili belirtilerden bir kaçı sizde varsa vajinismus hastalığınızın olabilir.

• Vajinismus belirtisi 1 – Cinsel ilişkinin tam olarak gerçekleşmemesi
  • Vajinismus belirtisi 2 – Cinsel ilişkinin her seferinde, çok ağrılı ve sıkıntılı gerçekleşmesi
  • Vajinismus belirtisi 3 – Cinsel ilişkiye girme öncesinde, ön sevişmede bir problem yaşamazken, ilişkiye girme esnasında elinde olmayarak, vücudunda kasılmalar, bacaklarında kasılmalar, eşini itmesi, kendini geri çekme vs.
  • Vajinismus belirtisi 4 – Cinsel ilişki gerçekleştiğinde çok kanamasının olacağını, çok acı duyacağını düşünerek, ilişkiye müsade etmemesi CANIM ÇOK YANACAK KANAMA ÇOK OLACAK

• Vajinismus belirtisi 5 – Ön sevişmeden bile tedirginlik duyarak cinsel ilişkiden korkma, ön sevişmenin ardından normal ilişki olacağını düşünmeden dolayı öpüşmeden vs. tedirgin olma
  • Vajinismus belirtisi 6 – Her seferinde, bu gece, bu sefer ilişkiye girebileceğini düşünerek ve denemelerinde her seferinde yine, yeniden ilişkiye girememe durumunun olması
  • Vajinismus belirtisi 7 – Cinsel ilişkinin kısmi olarak gerçekleşmesi
  • Vajinismus belirtisi 8 – Vajina muayeneden korkma, yaptıramama, vajinal fitil, ilaç ve tampon kullanamama
  • Vajinismus belirtisi 9 – Vajinal muayene olmasına rağmen ilişkiye girememe
  • Vajinismus belirtisi 10 – Cinsel ilişkiye tam olarak giremeyip, dışa boşalmayla gebe kalıp, hatta normal doğum yapıp bile tam olarak cinsel ilişkiye girememe
  • Vajinismus belirtisi 11 – Eşiyle ilişkiye girmeyi arzulamasına rağmen, devamlı ertelemeye bahaneler bulup, cinsel ilişkiden kaçınma
  • BİR ÇİFTİN ZAMANA BIRAKMASI NELERE YOL AÇAR

Vajinismus olduğunuz halde gebe kalabilirmisiniz?

Vajinismus tedavisi Almanya – Vajinismus/Gebelik/Hamilelik/Normal doğum ve Vajinismus Tedavisi

vajinusmus ilişkiye girememe

vajinismus gebelik

Vajinismus belirtilerini taşıyan kadın  ne düşünür?

Vajinismus hastalığını taşıyan kadın  çeşitli düşünceler içinde gelgit yaşamaktadır. Bazı vajinismus hastalığını taşıyan çiftler, ilk gece korkularının,  zaman içinde çözülebileceğini düşünür.Zamana bırakır.

Çiftlerin bir kısmı zamanla bu problemi çözebilirken, bir kısmı da başarılı olamayıp, beraberlikleri, evlilikleri geçen süre ile yıpratmaktadır. Ha bugün, ha yarın derken günler, haftaları, ayları, yılları getirerek uzun bir zaman kaybına neden olmaktadır. Ve geçen zaman  kişileri tartışma, ayrılma ve boşanmalara kadar götürebilmektedir.

VAJİNİSMUS BELİRTİLERİNİ GÖRMEZDEN GELMEK

Bunun dışında her ilişki denemesinin başarıya ulaşamamasının neticesinde, çiftler cinsel ilişkiye olan ilgileri azalabilir, zamanla cinsel isteksizlik ve soğuma görülebilir. Çiftler, ilişkiye girme denemelerini bırakırlar, vajinismus problemlerini rafa kaldırıp, unutmak ister ve görmezden gelebilir. Taa ki gebelik ve çocuk sahibi olmak isteyene kadar.

Vajinismus Tedavisi Almanya – Gebelik/Vajinismus/İlk gece korkusu/Vajinismus tedavisi/Hamilelik

almanya vajinismus tedavisi

ALMANYA VAJİNİSMUS TEDAVİSİ

ERKEK GÖZÜYLE VAJİNİSMUS NEDİR?

Vajinismus  yaşayan kadınların eşlerinin bir kısmı, eşinin bu durumunu tam olarak algılayamaz ,eşini suçlayabilir. Eşinin kendisini istemediğini düşünebilir, vajinismusu bir şımarıklık olarak görebilir. Oysa ki kişinin tamamen iradesi dışında elinde olmayarak gelişen bir durumdur. Kişi kendi kendine vajinismusu yenemiyorsa, vajinismus tedavisi almak için hareket etmelidir.

VAJİNİSMUS DAN ÖNCE VAJİNİSMUS DAN SONRA

Gözünüzde büyüttüğünüz vajinismus, kendi başınıza yenemediğiniz vajinismus nedeniyle “ben hep böyle miyim, böyle mi kalacağım” dersiniz. Uygun bir vajinismus tedavisi ile kurtulduktan sonra “vajinismus bu kadar basit miymiş, vajinismus bu kadar kolay mıymış, vajinismus bu muymuş, keşke daha önce vajinismus tedavisi alsaymışım” dersiniz.

Hatta cinsel ilişkiyi girdiğinizde önce vajinismusu yendiğinize inanamazsınız. Eşiniz ilişkiye girebildiğinizi söylediği halde bile ona inanmaz, hatta “yalan söylüyorsun” diye bilirsiniz.

EŞİNİZE DEFALARCA SORARSANIZ  İNANAMAZSINIZ EŞİNİZ TEPKİ VERİR

Vajinismus Tedavisi İstanbul Eda hanımın vajinismus tedavisi hakkında düşünceleri

vajinismus hastalığı

VAJİNİSMUS HAMİLELİK