Vajinismus Hastalığı Sadece Siz mi Yaşıyorsunuz?

Vajinismus Hastalığını yaşayan kadınlar genelde probleminin sadece kendilerinde olduğunu düşünür ve problemlerini kimseyle paylaşmazlar. Vajinismus problemiyle hep yaşayacaklarını düşünürler. Hatta vajinismus tedavisi alıp ilişkiye girememe durumunu devam etmektedir. Yanlış ve yetersiz vajinismus tedavileri sonucu kişi kendine güvenini yitirir. Tıpkı Didem hanım gibi.
Her ilişki denemesinde aynı tabloyu yaşayınca iyice umutsuzluğa ve karamsarlığa düşebilmektedirler. Oysa vajinismus probleminden kurtulduktan sonra insanlar için hayat daha keyifli olmakta, omuzlarından ağır bir yükün kalktığını hissetmektedirler.

Vajinismus Tedavisi Bursa – Mühendis Didem Hanımın vajinismus ve tedavileri hakkında yorumları

Vajinismus tedavi merkezimiz istanbul’a ilişkiye girememe problemi yaşayan bir çok kadın sadece kendinde olduğunu düşünerek gelmektedir. Unutmayın ne sadece tek siz vajinismus problemi yaşıyorsunuz ne de vajinismusla yaşamaya mahkumsunuz.

Bildiğiniz gibi isteğiniz dışında gelişen bu durumdan çok az bir gayretle  kurtulabilirsiniz. Vajinismus tedavi merkezimizde hastalığını yenen hastalar, ilk başta bu hastalığın sadece kendilerinde olduğunu düşünürken, vajinismus tedavisinin ardından “ben başardıysam herkes başarır” demektedirler. Başarılı bir ilişkiye girdikten sonra,tepkileri bunca zamandır çekmiş olduğum sıkıntı, bu muymuş demektedirler.

Vajinismusun sadece sizde olmadığını ve bu düşünce tarzının birçok kadında oluştuğunu bildiğimiz için, sizi bilgilendirme mahiyetinde vajinismus hastalarının konuyla ilgili yorumlarını aşağıdan takip edebilirsiniz

Cinsel ilişki sırasında ağrı çeken kadınların büyük bir kısmı daha önce sahip oldukları cinsellik ve cinsel ilişki ile ilgili bir takım yanlış doğruların, eksik bilgilerin neticesinde ilişki sırasında korku ve endişelerine bağlı kasılmaları sonucunda ilişki sırasında ağrı ve acı duyarlar. Başarısız ilişki denemelerinin ardından da ağrılı cinsel ilişki ile ilgili araştırmalarda bulunurlar. Kendilerine bir türlü vajinismusu yakıştıramazlar. Oysa ki istediğiniz halde eşinizle cinsel ilişkiye giremiyorsanız, eşinizde bir sertleşme/ereksiyon problemi yoksa bu sizin vajinismus olduğunuzu gösteren bir durumdur. Bu tablo devam ettikçe geçen süre sizi olumsuz şekilde etkilemektedir. Vajinismus probleminizi görmezden gelerek zamana bıraktığınızda, daha sonra vajinismus probleminizi çözdüğünüzde bir hata yaptığınızı da anlamaktasınız. Vajinismus probleminizin kendi kendine geçmesini beklemek size zaman kaybettirir. Eşiniz bu devrede anlayışlı ve sabırlı olabilir, bu da sizi vajinismus probleminizi önemsememenize neden olabilir. Oysa ki vajinismus problemi istediğiniz zaman çok kısa süreler içersinde çözebileceğiniz bir hastalıktır. Hatta daha önce başaramadığınız cinsel ilişkiye girmeyi başardığınız zaman tam olarak inanamamaktasınız. “Vajinismus bu muydu” demektesiniz. Bu durum bile sizin ilişkiye girmekle ilgili yanlış doğrularınızın olduğunun göstergesidir. Doğru doğrularınızla vajinismus çözülebilir bir hastalıktır, unutmayın.

Jinekolog Op. Dr. Saygın Micozkadıoğlu’nun
Vajinismus ve vajinismus tedavisi ilgili yorumları

Vajinismus olmam için hiçbir nedenim yoktu. Vajinismusu görmezden gelerek zamana bıraktım ama geçen zaman beni yıpratıyordu. Vajinismus tedavisi alırken birçok kadınında vajinismus hastası olduğunu gördüm. En yakınlarına bile söylenemeyen, kimseyle paylaşılamayan vajinismusu görmezden gelerek önemsemesenizde sizi kemiren bir durum.

Vajinismus Tedavisi Kocaeli – Avukat Tülin hanımın vajinismusla ilgili yorumları