Vajinismus Tedavisi Nedir?

vajinismus tedavisi nedir

Vajinismus Tedavisi Nedir?

Vajinismus; istemenize rağmen cinsel ilişkiye girememek bir çifti, sağlıklı ilişkiye girinceye kadar, getirdiği ve getireceği problemlerle    üzer ve  mutsuz kılar.
Burada çiftlerin bilmesi gereken, cinsel ilişkiye girememek  kadının iradesi dışında, elinde olmadan ortaya çıkmaktadır. Bu nedenden dolayı vajinismusu  tespit edip, durumu kabullenip, zamanla çözülür diyerek beklemek, çiftlerin yaptığı en önemli hatadır, zaman kaybıdır. Vajinismusla geçirdikleri sürede mutsuz olup,zaman içinde  ö zgüven kayıpları yaşamasına bağlı olarak,sosyal hayatlarına gerekse de iş hayatlarına olumsuz yansımaları olur. O yüzden bu problemi çözmek için, vajinismus tedavisi  konusunda  profesyonel destek alması önerilir. Burada çiftlerin dikkat etmesi gereken en önemli faktör  zamandır.

Vajinismus  problemini çözmek için gayret göstemenize rağmen, çözemediyseniz zaman  kaybetmeden profesyonel destek almanızdır.Vajinismus la geçirdiğiniz süre uzadıkça sizi yoracak, evliliğinizden çalınan bir zaman olacaktır. Bur da tecrübeli vajinismus merkezlerinden destek almak önemli çünkü uygun olmayan tedavi yaklaşımları ikinci bir zaman  kaybına yol açar ki, zaman kaybetme lüksünüz yok. Vajinismus Tedavi Merkezimize başvuran çiftlerin  büyük bir kısmı, başarısız tedaviler alıp, zaman, moral ve maddi kayıpla başvurmaktadır.
Bunların sonucunda çiftlerin öz güven kayıpları oluşmakta, hayatları boyunca vajinismus problemiyle yaşayacaklarını, çözemeyeceklerini düşünmesine yol açmaktadır. Görüldüğü gibi,  başarısız vajinismus tedavileri çiftlerin evliliği üzerine yıkıcı, hatta boşanma aşamasına  kadar götürebilir. Oysaki, vajinismus çözümü olan basit bir problemdir.
Vajinismus Tedavi Merkezi İstanbul olarak kendi  tecrübelerimize göre, vajinismus tedavilerinin tamamen kişiye özel, kişiye yönelik verilmesi gerektiği yönündedir. Çünkü herkesin vajinismusla ilgili hikayesi, endişesi, korkusu, kişilik yapısı, hayata bakışı ve eşi ile olan durumları farklıdır. Buna bağlı olarak cinsel ilişkiye girememek tedavisi planlanmalıdır.

Aşağıda vajinismus problemini yaşayan çiftlerin ilk başta kendi başlarına vajinismusu çözmek için verdikleri mücadele ve boşa harcadıkları,yıprandıkları zamanları takiben başarısız vajinismus tedavilerin  çiftlerden götürdüklerini takip edeceksiniz. Oysa doğru bir vajinismus tedavisi ile kişileri nasıl mutlu kıldıklarını gözlemleyeceksiniz.
Asağıda siz hastalarımızdan gelen, vajinismus tedavi süreci ve sonuçlarını  gösterir el yazılı yorumlarınız dan takdir edildiği üzere, vajinismus probleminin hayatınızı karartacak kadar zor bir problem olmadığı, sevgi bağınızı kopartacak kadar etkili bir hastalık olmadığını,yine istemeniz durumunda bu vajinismus problemini rahatlıkla tedavi edeceğiniz  sizlerinde diğer kadınlar gibi normal bir yaşam sürdürme hakkınız olduğunu belirtirim. Vajinismus probleminizi yenmeniz konusunda kendi faaliyet alanımla ilgili yapmış olduğum tedavi desteğiyle çok mutlu olduğumu belirtmek isterim. İşte aşağıdaki açıklama ve görüşleriniz siz hastalarımız için bir eğitim ve tedavi destek materyali olarak, saygılarımla bilgilerinize sunuyorum…

Vajinismus Tedavi Yöntemleri

3 yıllık evli ve vajinismus nedeni ile tedaviler almış,fakat içinde bulunduğunuz sorun devam etmektedir.Erkek olarak bu durum sizi yormuş olabilir.Eşiniz vajinismusu yenmek için tedavi yöntemlerini araştırıp, tedavi almaya kara vermiş olmasına rağmen artık umudunuzu kestiğiniz için karşı çıkmışsınızdır. Oysa kısa süreler içinde kişiye uygun vajinismus tedavi yöntemlerinden yararlanarak bu sorunu çözersiniz.Evliliğinizin vajinismusla gitmeyeceğini düşünürken bebek hayalleri kurabilirsiniz.

Vajinismus Tedavisinin Önemi

İlişkiye girememe sorunu herkes de olabilir.Binlerce doğum yaptırmış ebe bir hemşirede olabilirsiniz.Vajinismus olması herkes tarafından şaşkınlıkla karşılanıyor oysaki herkes bu problemle karşı karşıya kalabilir. 7 yıl bu sorunla uğraşmak , arkasından yanlış tedaviler sonucu zaman kayıpları ve  kişiye yönelik uygun tedavi yaklaşımları ile kısa sürede problemini yenmesi.Doğru bir vajinismus tedavisinin kazandırdıklarını 3 kez gelerek yenmesi, artık anne adayı olmasını çok net bir şekilde aşağıda takip edebilirsiniz.

VAJİNİSMUS TEDAVİSİ TEKİRDAĞ MELTEM EBE NİN YORUMLARI
VAJİNİSMUS TEKİRDAĞ ERKEKLER NASIL ETKİLENİR
Vajinismus tedavisi hasta yorumları

Vajinismus doktoru da bu sorunla karşılaşabilir.

Psikologlarda  da hatta cinsel terapi eğitimi almış olsalar dahi vajinismus problemiyle karşı karşıya kalabilirler. Başarılı bir Vajinismus tedavisi insanı kısa sürede sonuca ulaştırır.
ERKEK  NE DÜŞÜNÜR?
Vajinismus tedavisi hasta yorumları

Ebe hemşireler, bunlar doğum yaptırılar, psikologlarda cinsel terapi eğitimi almış olabilir, doktor çiftlerde de ki bunlar cinsellikle ilgili anatomi ve fizyoloji bilgi sahi olmalarına rağmen onlarda da görülebilir.Doğru vajinismus tedavisi  yöntemleri   ile yenerler.O yüzden niye vajinismus oldum diye kendinizi yıpratmayın.

Vajinismus tedavisi nedir?

Sonuçta vajinismus tedavisi nedir e verilecek en iyi yanıt kişiye en uygun tedavi yaklaşımları olmalıdır.
Hatalı ve eksik,yanlış tedavi yaklaşımları sadece size zaman, moral kaybı olarak döner .Vajinismus tedavi merkezimizde uygulanan yaklaşımı VAJİNİSMUS TEDAVİSİ NASIL YAPILIR BÖLÜMÜNDE İNCELEMENİZİ TAVSİYE EDERİZ.

Vajinismus doktorları da etkileyebilir.Hatta ilişkiye girememe sorununu görmezden gelerek zamana bırakırlar. Herkes de olduğu gibi en önemli sorunu hale gelir.