Vajinismus (Cinsel İlişkiye Girememe) Tedavisi Nasıl Yapılır?

Vajinismus tedavi merkezimiz  İstanbul'da vajinismus  tedavisi nasıl yapılır sorusuna vereceğimiz yanıt, kişiye  özel,yönelik hazırlanıp ve uygulanan bilişsel ve davranışsal vajinismus tedavisidir. Çünkü

vajinismus hastalığı yaşayan kadınların vajinismusla ilgili farklı hikâyeleri, vajinismusla ilgili farklı korkuları, endişeleri, düşünceleri, farklı kişilikleri,eşleri ile olan ilişkileri farklıdır.Kişiye yönelik uyguladığımız vajinismus (Cinsel İlişkiye Girememe) tedavisinde, önce kişinin tanısının vajinismus olup olmadığına ve vajinismus ise alacağı vajinismus tedavi programı  belirlenir.

Öncelikle oldukça kısa bir sürede biten vajinismus-jinekolojik muayenesi yapılır. Bu jinekolojik muayenede herhangi bir aletle bakılmaz, tuşe yapılmaz, çok kısa ve hiçbir şekilde ağrı duymayacağınız bir muayenedir.  Buradaki değerlendirmeyle sizin vajinismus olup olmadığınız ve vajinismusu hastalığını yeneceğiniz size özel tedavi programınızın hazırlığı içindir. Bu programın amacı sizi hiçbir şekilde üzmeden, korkutmadan, yormadan, bunaltmadan çok kısa sürede kurtulacağınız vajinismus tedavi planınızın hazırlanmasıdır.

Vajinismus Tedavi Merkezimiz  İstanbul'a gelen vajinismuslu hastalarımızın %90'ı 1 ya da birden çok merkeze vajinismus problemlerini çözmek için başvuran hastalardır. Bize  vajinismus tedavisi alıp , problemlerini yenemeyerek gelen hastalarımız büyük bir hayal kırıklığı içinde zaman, moral  kaybı ile gelmektedir. Dolayısıyla her açıdan size özel hazırladığımız vajinismus tedavi programınız, yaşamış olduğunuz olumsuz düşünce yapınızıda değiştirmeye yöneliktir.Sizin ilişkiye girmekle ilgili engelleyen tedirgin eden bütün nedenleri ortaya koyup,size net bir şekilde  kafanızdaki soru işaretlerini ortadan kaldırıp her sağlıklı kadın gibi cinsel hayatınızı yaşamanız içindir. Bütün  bu süreç niye önemli olduğunu anlatmak için, size bir fikir vermesi için vajinismus hastalığı nedeniyle bize başvuran danışanlarımızın tecrübelerini kısaca paylaşmak istiyoruz.

Filiz hanım , bir çok vajinismus tedavisi ile ilgilenen merkezlerden 6 yıl boyunca başarısız vajinismus tedavileri alarak geldi. Vajinismus Klinik'e 3 kez gelerek kendine özel bilişsel ve davranışsal tedavi aldı.Daha sonra  vajinismus sırasında tedavileri sonucunda hala ilişkiye girememe sorunu  ve vajinismus u yendikden sonraki düşünceleri,

Ekstra Bilgi: Hasta diğer vajinismus tedavi merkezlerindeki bu vajinismus tedavilerini alırken 6 yılını kaybetti + ekonomik olarak ciddi kayba uğradı + evliliği tehlikeye girdi + depresyona girdi.

Vajinismus nedeniyle eşini çok sevmesine rağmen başarısız vajinismus tedavilerinin ardından eşinden ayrılmayı düşünme aşamasında olan bir erkeğin  vajinismus  la ilgili yorumları

Vajinismus evliliğinizin  ve sizin zaman içinde kabusunuz olabilir, başarısız vajinismus tedavileri ve yenmek için önerilen  yanlış vajinismus ilacları size sadece zaman kaybettirir.

Son Söz: Anlamı Yok, Anlamsız Korkularla Yaşamanın.O yüzden de vajinismusu,  ilişkiye girmekle ilgili korkularınız nedeniyle taşımayın...

Op. Dr. Saygın Micozkadıoğlu

Vajinismus Klinik'te Vajinismus Tedavisi Nasıl Yapılır Sorunuzu Hastalarımızın Yorumlarıyla Değerlendirebilirsiniz

V ajinismus u bir sağlıkçı olarak hele birde ebe hemşire olup doğumlara girp ,doğumlar yaptırmasına rağmen ,annelere en yakın yardımcı kişi olarak kendilerine annelik makamında  hayal bile edemezseniz bile doğru vajinismus tedavi yöntemleri ile kısa sürede yenip annede olabilirsiniz tıpkı Körfezden gelen meltem ebe  hanım gibi..

Belkide Işık hanım gibi eşinizden vajinismus nedeni ile boşanma aşamasında olabilirsiniz,Oysaki doğru vajinismus tedavi yöntemleri ile kısa sürede yener evliliğinizi vajinismusdan kurtarırsınız.

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Işık Hanımın Vajinismus Tedavisi Hakkındaki Yorumları

Vajinismus Tedavisi İngiltere  - Emine Hanımın Vajinismus Tedavi yöntemleri Hakkındaki Yorumları

Emine ingiltere londra

3.3%Republic Of Korea Republic Of Korea