VAJİNİSMUSU YENENLER

Vajinismusu Yenenler Ne Diyor?

İlişkiye girememe sorunu yaşamış, vajinismusu yenmiş kadınların,eşlerinin yaşamış oldukları duygu ve düşünceler nelerdir? Size destek ve rehber olabilmesi amacıyla vajinismus yorumlarını paylaştılar.

Vajinismus Tedavisi Olanlar Anlatıyor

Vajinismus Yorumları

Tüm Videolar

İlişkiye girememe,ilişkide kasılma, karşılarına bir duvar çıkması.Cinsel ilişki anında ağrı,kanama ve her seferinde bu sefer ilişkiye gireceğim demenize rağmen ilişkinin gerçekleşememsi. Erkeklerin konuyu bilmedikleri için eşlerinin kendilerini istemediğini düşünmeleri.Bazen de kadınların vajinismusu bilmediklerinden zaman kaybetmeleri. Bazen de vajinismusu kendine yakıştıraması.Vajinismus yüzünden boşanma aşamasına gelmek. Sonuçta ne olursa olsun herkesin kendine göre bir hikayesi nedeni vardır.Ortak nokta ise ilişkiyle ilgili bir takım yanlış bilgi ve deneyimlerin olması bazende anatomik nedenlerin eşlik etmeleri. Sonuç ne olursa olsun vajinismus tedavi edilebilir bir hastalıkdır.

Vajinismus Sorularınız

Cevapsız Kalmasın

Neden Cinsel İlişkiye Giremiyorum? İlişki anında kasılıyorum. Bu soruyu sizin gibi birçok çift soruyor. Yani yalnız değilsiniz. Sadece sizin başınızda değil. Niye cinsel ilişkide kasılıyorum, niye giremiyorum sorusunun cevabı ise herkesin kendine göre bir hikayesi ve nedeni olmakla birlikte, herkesin ortak bir cevabı var.

İletişime Geçin

Vajinismus Nedir?

Çözüm Yolları, Belirtileri, Tedavisi

Vajinismus Hastalığı Nedir?

Vajinismus, kadının tamamen kendi iradesi dışında, elinde olmayarak, istemsiz kasılmaları sonucu cinsel ilişkiye girememe durumudur.

Vajinismus Belirtileri Nelerdir?

Vajinismus belirtileri yaşayan kadınlar, cinsel ilişki sırasında kasılmaları sonucunda ilişkiyi tamamlayamaz ve genellikle cinsel ilişkinin tehlikelerine inanan aileler ve kültürlerden gelmektedir. Özellikle evlilikten önce, cinsellik değerlendirmesi olumsuz ve kötü gözle bakılır.

Vajinismus muyum?

• Cinsel ilişkinin sıkıntılı, acı ve ağrılı olması,
  • Partneri ile cinsel ilişkiye girmekten çekinme, korkma ve bunun sonucunda da  cinsel ilişkiye girememek,
  • Cinsel ilişkinin kısmi olması “penisin bir bölümünün vajen içine girmesi”,
  • Vajina içine parmak yerleştirememek,
  • Vajina içine tampon sokamamak,
  • Kadın doğum muayenesinde vajinal ultrasonu yaptıramama,
  • Kadın doğum muayenelerinden endişe duyma, jinekolojik masaya çıkamamak,
  • Vajinen içine tıbbi tedavi amaçlı vajinal fitil veya vajinal kremi kullanamamak

Vajinismus Tedavisi

Vajinismus tedavisinin başarılı olabilmesi için kişinin niye vajinismus, niçin vajinismus, neden vajinismus olduğunu iyi bilmek, iyi anlamak son derece önemlidir. İnsanların hayata bakışları, nasıl farklı pencerelerden oluyorsa ve farklı görüyorlarsa aynı şey vajinismus içinde geçerli. sonuçta kişinin vajinismusla ilgili hikayesi, korkusu, endişesi, eşiyle olan durumu, eğitim durumu farklı olabilmektedir. O yüzdende vajinismus tedavisi kişiye yönelik planlanmalıdır.

Vajinismus Hakkında Bilgiler

Vajinusmustan Nasıl Kurtulursunuz?

Vajinismusu Ya Yeneceğim Ya da Ayrılacağım

Vajinismus hakkındaki 15 doğru bilinen yanlış

Tüm Makaleler

Hakkımızda

Op. Doktor Saygın Micozkadıoğlu

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Jinekolog
Op. Doktor Saygın Micozkadıoğlu

Liseyi T.E.D Ankara Kolejinde tamamladıktan sonra , 1986-1992 yılında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesini bitirdi. 1992 yılında İrlanda Dublin de National Children Hospital da görev yaptı.

Bilgi Alın

Sosyal Medyadan Takip Edin