Vajinismus ilişkiye girememe Hakkındaki 15 Yanlış Doğru

Vajinismusta Yanlis Bilinen Dogrular

Cinsel İlişkiye girmekle  ilgili, çok sayıda yanlış veya eksik doğrularınız olabilir  ve bu durumda  ilişkiye girmenizde sıkıntı yaratabilir.Yanlış kurgu ve düşünceler içinde  ilişkiye girmeyi denemek,ilişki anında kasılmalara eşinizi itmenize,  problemli cinsel  ilişki deneyimlerine neden olur. Sizi ilişkiye girme konusunda tedirgin eder.İlişkiye  girme  denemelerinizde aynı tablo tekrarladıkça da ,  bu kısır döngü sizi yıpratır.

1.  Cinsel ilişkide kadının canı çok yanar acı duyar.Vajinam dar ilişkiye giremiyorum.

Oysa  ki ilişkiye girmek keyif ve mutluluk verici bir olaydır, normal bir ilişkide ağrı acı olmaz ve çoğu kadın tam olarak ilişkiye girdiğini ilk başta  anlamayabilir bile,vajinismus tedavisi alıp ilişkiye girme korkularını yenen birçok  kadınların dediği gibi, bu muymuş demektedir.Normal olan vajinayı dışarıdan bakarak vajnam dar ilişkiye giremiyorum yerini daha sağlıklı bir düşünceye bırakır.

Almanya'dan Meltem hanımın seans öncesi yorumları

Meltem-K-SO

Satış danışmanı  almanya Meltem hanımın Vajinismusu yendikden sonraki yorumları

meltem-almanya

3 yıl önce vajinismusu yenen çiftin şuanki düşünceleri

Vajinismus tedavisi hasta yorumları

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Öğretmen Bilge Hanım: "İlişkiye girme düşüncesi, öleceğim düşüncesiyle aynıydı.Vajinam dar ilişkiye giremem diye düşünüyordum. İlşiki anında kasılıyordum.Vajinismusu ertelemek sorunu çözmek yerine büyütüyormuş. Şuanda gülüyorum bu saçma düşünceye..."

Bilgen

Vajinismus tedavisi istanbul - Nil Öğretmen'in vajinismus tedavisi hakkındaki yorumları

Biyoloji öğretmeni Nil hanımın ilk gece korkularıyla ilgili düşünceleri

Neden, niye niçin ilk gece ilişkiye girmekten korkarız ki  Niye ilişki anında  kasılırız ki ?

Nilay-so

Biyoloji öğretmeni Nil hanımın vajinismusu yendikten sonra ilişkiye girmekle ilgili yorumları

İlişkiye girmekle ilgili yanlış düşünce kalıplarına,vajinanızın dar olduğuna ve ilişkiye girmenizi engelleyecek bir durum olduğunu biyoloji öğretmeni olsanızda sahip olabilirsiniz. Doğru tedavi yaklaşımları ile ilişkiye girmeyi başardıktan sonra eşinize hadi olmadımı diye sorarken, eşiniz ise çoktan ilişkiye girmiş olduğunuzu söylerken, siz kendinizi "Bu muymuş" diye sorgularsınız.

Nilay-Tsk

Vajinismus tedavisi hasta yorumları

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Avukat Tülin hanımın vajinismus ile ilgili yorumları

Tulin-Avukat

Vajinismus tedavisi hasta yorumları

3. İlişkiye girmeyi ertelemeyip devamlı denersek vajinismustan kurtulabiliriz.

Vajinismus tedavisi istanbul Gülşen hanımın vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgili yorumları

Vajinismus hastalığı nedeniyle çok severek evlenen çift, bazı şeylerin eksikliğini hissediyordu. Evlilikleri vajinismus nedeniyle anlamını yitirmiş görüyorlardı. Bebek sahibi olmak, onlar için hayaldi. Oysa şimdi hayallerine kavuştular. Kliniğimize geldiklerinde, vajinismus nedeniyle evliliklerini sorguluyorlardı.

cinsel ilişkiye giremiyorum

4. Özel afrodizyak hap cinsel arzuyu artırıcı ilaçlar vitaminler almak, gevşemek için kas gevşeticiler almak hacı hocaya gitmek alkol almak seks filmleri izlemek dinlemek gibi şeyler vajinismusu tedavi etmeye yardımcı olur.
Oysa bütün yukarıdaki unsurlar vajinismusu kendi başlarına tedavi edemez.

Vajinismus tedavisi istanbul - Havva Öğretmen vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgili yorumları

vaginismusmuyum

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Deniz Öğretmenin vajinismus tedavisi hakkındaki yorumları

Deniz ogretmen

5. Vajinismus kendiliğinden geçer.

Vajinismus Tedavisi Amerika - Merlin'in vajinismus hakkında yorumları

merlin-amerika vajinismus

6. Vajinismusu olan ilişkiye giremeyen kadınlar cinselliğe soğuk bakarlar.

Nimet-2

7. İlişkiye girememe korkusu, vajinismusun tedavisi yoktur.

Vajinismus Tedavisi Danimarka - Sibel hanımın vajinismusla ilgili düşünceleri

Danimarka-Sibel Tesekkur vajinismus

8. Vajinismusu yenmek çok uzun süre gerektirir.

Vajinismus Tedavisi Hollanda- Selda hanımın vajinismus tedavisi ile ilgili görüşleri

Selda-Hollanda vajinismus

9. Vajinismusu olan bütün kadınlar daha önce cinsel tacize uğramış kadınlardır.

Vajinismus Tedavisi İstanbul- Editör Esin hanımın vajinismus vajinismus tedavisi ile ilgili görüşleri

vajinusmusmuyum

10. Kızlık zarı alınması operasyonu hymenoktomi vajinismus ilişkiye girememe korkumu sonlandıracaktır.

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Avukat Buse hanımın vajinismusla ilgili yorumları

vajinismus tedavisi bursa

11.vajinismus tedavisinde mutlaka eş partner zorunluluğu vardır.

cinsel ilişkiye girememek nedir

12.Eşim yok partnerim yok vajinismus tedavisi olmaz ayrıca vajinismus yüzünden eşinizden boşanmış erkek arkadaşınızdan ayrılmış olabilirsiniz yeni bir ilişkiye hazır olamadığınız ve aynı sureci yaşayacağınız içinde ilişkiye başlamaktan kaçabilirsiniz.

Ece

İstanbul - Yönetici Bekar Emine hanımın vajinismus tedavisi ile ilgili yorumları

bekarlarda vajinismus tedavisi

13. Vajinismuslu hasta gebe kalamaz.

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Seher hanımın vajinismusla ilgili yorumları

Seher vajinismus tedavisi

14. Muayene olabiliyorum hatta normal doğum bile yaptım ama ilişkiye giremiyorum o yüzden vajinismus değilim.

Vajinismus Tedavisi Almanya - Kader hanımın vajinismus tedavisi ile ilgili yorumları

Kader-almanya vajinismus

15. Eşimde sertleşme sorunu var ilişkiye giremiyoruz, bende sorun var deniyor.

Çok nadir olarak erkekte sertleşme ereksiyon problemi nedeniyle ilişkiye girilememekte ve erkek kadını suçlayabilmektedir. Genelde bu çiftler birçok yere gitmemde tedaviler almakta sorunları devam etmektedir, problemi yanlış değerlendirerek boşa zaman ve para kaybetmekte bu süreçte kadın hazır olsa da ilişkiye girilememekte sonunda problem ya görünmezden gelinir ya da boşanma aşamasında durum netleşir. Nadir de olsa bu tarz vakalarla da kliniğimize gelen hastalarımız mevcut.